Najúspešnejším nespravodajským programom, ktorý vysielali televízie od piatku do nedele, bol komediálny seriál Horná Dolná. Na druhé miesto sa dostal film Útek z Pretórie a v rebríčku Top 3 sa umiestnil aj seriál Oteckovia. Ponúkame prehľad najsledovanejších programov v televízii od piatku do nedele.
Prežije Survivor?
Práve posledný menovaný seriál stojí na prvom mieste sledovanosti v cieľovej skupine 12 až 54 rokov v piatkových programoch televízií. Seriál Oteckovia sledovalo 209-tisíc divákov a pre Televíziu Markíza ukrojil trhový podiel 23,5 percenta.
Úspech zaznamenal aj seriál Hranica od konkurenčnej Televízie Joj. Siedmu epizódu sledovalo 190-tisíc divákov s trhovým podielom 17,8 percenta.
Do najlepšej trojice sa dostal aj verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska s programom Milujem Slovensko. Kanál Jednotka sledovalo počas hlavného vysielacieho času 170-tisíc divákov s trhovým podielom 16,3 percenta.
Veľkolepá markizácka šou Survivor sa však nedostala medzi top miesta. V sobotu ju sledovalo 123-tisíc divákov a z trhového podielu si získala len 13,5 percenta.
Čary, hviezdy a zdravie
Kultová séria Harry Potter a jej tretie pokračovanie o väzňovi z Azkabanu patrilo v sobotu k najsledovanejším programom. Fantasy rozprávku sledovalo v hlavnom vysielacom čase v TV Markíza 176-tisíc divákov s trhovým podielom 16,8-percenta.
Podobný úspech si získala aj relácia Smotánka na TV Markíza, ktorú taktiež sledovalo približne 176-tisíc divákov s trhovým podielom 17,9 percenta.
Avšak 165-tisíc divákov si v sobotu večer pustilo verejnoprávnu Jednotku a pozeralo kvíz o zdraví Záhady tela. Relácia si získala trhový podiel 13,4 percenta.
Boj o diváka v nedeľu
Nedeľné programy zaznamenali najvyššiu sledovanosť. Seriál Horná Dolná získal prvenstvo za 215-tisíc divákov a 20,2-percentný trhový podiel pre TV Markíza.
Neprekonal ho ani film Útek z Pretórie, ktorý TV Joj vysielala v hlavnom vysielacom čase. Snímku pozeralo 213-tisíc divákov a z trhového podielu si ukrojila 19,3 percenta.
Medzi tri najúspešnejšie sa dostala aj relácia Nové bývanie z produkcie TV Joj. Hľadanie nehnuteľností na kúpu či prenájom sledovalo 207-tisíc divákov, ktorí predstavovali 19,3-percentný trhový podiel.