Dominantný operátor terestriálneho vysielania, ako aj prevádzkovateľ satelitnej platformy Skylink, spoločnosť Towercom, cez víkend spustil avizovanú kampaň, vytvorenú agentúrou Mayer/McCann Erickson.
Prvý spot je imidžový. Začína sa v centrále spoločnosti na bratislavskom vysielači Kamzík. Športovec sa po zoskoku z budovy roztrojí – ťahá za sebou modrú, zelenú a červenú stopu. Farby reprezentujú televízny, dátový a rozhlasový signál.
Voice-over v 40-sekundovom spote hovorí: „Prichádza každý deň rýchlosťou svetla. Z našich vysielačov a satelitov priamo k vám. Dostane sa kamkoľvek. Signál. Televízny, rozhlasový, dátový.“ Claimom kampane je: „Towercom. My sme signál, my sme budúcnosť.“
Aktuálna kampaň je prvá výrazná komunikácia Towercomu. Jeho marketingové aktivity sa sústreďovali dosiaľ najmä na satelitnú platformu Skylink.
Kampaň sa začína v čase, keď sa spoločnosť pustila do vypínania analógového signálu vo viacerých slovenských lokalitách. Televízny spot na túto udalosť neodkazuje. Imidžový spot by mala doplniť aj produktová komunikácia.