Operátor terestriálneho vysielania a satelitnej platformy Skylink Towercom spustí prvú kampaň, ktorá by mala podporiť imidž spoločnosti. Firma dosiaľ propagovala najmä produkt Skylink. Pripravovaná reklama má komunikovať okrem produktov aj imidž Towercomu.
Prvé televízne spoty by mali byť nasadené 16. októbra. Oznámila to reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson, ktorá začiatkom septembra vyhrala tender Towercomu na realizáciu imidžových a produktových TV spotov.
„Verím, že predstavenie spoločnosti Towercom bude prostredníctvom tohto spotu zaujímavé. TV spot bude pútavý nielen svojím konceptom, ale aj spracovaním,“ uviedol v tlačovej správe marketingový manažér Towercomu Michal Šuran.
Značka Towercom sa dosiaľ v reklame veľmi nezviditeľňovala. Propagačné materiály Skylinku na Towercom neodkazujú, firma je spomenutá iba v kontaktných údajoch na webe satelitnej platformy.
Kampaň Towercomu bude nasadená v čase, keď Rada STV aj koaliční poslanci chcú preverovať zmluvu s operátorom a Slovenskou televíziou.