Toto bol naozaj rýchly proces. Kým Jojka na konci októbra odštartovala svoj nový hororový seriál s úspechom, po jednom týždni sa karty veľmi rýchlo obrátili. Lovec s prvou epizódou výrazne ubral divákov šou Pečie celé Slovensko na STVR a prerušil tak rekordnú jazdu sladkej šou v jej štvrtej sérii. Bolo evidentné, že diváci boli zvedaví na nový seriál, ktorého žáner u nás nemá tradíciu a vymyká sa zabehnutým štandardom.
O týždeň sa však diváci sa vo veľkom vrátili k Pečie celé Slovensko, ktoré je po poklese späť v rekordnej sile. Poslednú epizódu si uplynulú nedeľu pozrelo až 539-tisíc divákov. V cieľovej skupine 13-55 zaznamenala 8,6 % sledovanosť a trhový podiel 26,1 %. Sladká šou z presmerovania pozornosti na prvú epizódu Lovca spamätala, pri obrazovke Jednotky bolo vtedy 471-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+.
Druhá epizóda Lovca vysielaná v nedeľu 2. novembra zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 4,2 % s podielom na trhu 12,4 %. Celkovo si ju pozrelo 213-tisíc divákov. Týždeň predtým si pritom prvú epizódu Lovca pozrelo 263-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+. V cieľovej skupine 13-55 uhrala 4,9 % sledovanosť s podielom na trhu 15,2 %. Išlo tak o jeden z najlepších výsledkov Jojky počas tejto jesene, čo len podčiarkuje vlažne sledované programy televízie. Lovec tak medzitýždenne prišiel o 50-tisíc divákov.
V cieľovej skupine 13-55 uhrala štvrtá časť Pečie celé Slovensko rekordnú sledovanosť 9 % s trhovým podielom 27,5 %. Sladká šou sa tak stala prvým programom, ktorý si počas tejto jesene siahol na 9 % sledovanosť. Celkovo pri obrazovkách sedelo 543-tisíc divákov v 12+.
Tretia epizóda prevalcovala konkurenciu so sledovanosťou 8,5 % a trhovým podielom 26,5 % v cieľovej skupine 13-55. Celkovo pri obrazovkách sedelo 542-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. Išlo o prvý sezónny rekord Pečie celé Slovensko.
Druhá epizóda uhrala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 8,1 % s trhovým podielom 24,4 %. Pri obrazovkách sedelo 482-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. STVR bola síce jednoznačnou jednotkou na trhu, ale voči prvej epizóde sa sledovanosť relácie zošmykla smerom nadol.
Prvá epizóda prevalcovala konkurenciu, celkovo si ju pozrelo 522-tisíc divákov v 12+. Išlo o historický druhý najlepší štart sladkej šou. Najviac divákov si, prirodzene, Pečie celé Slovensko pozrelo počas prvej série, keď malo pri štarte 545-tisíc divákov v 12+. V cieľovej skupine 13-55 táto epizóda uhrala rekordnú 8,9 % sledovanosť s trhovým podielom 27,1 % .