Na vrchole rebríčka Top 20 najsledovanejších programov slovenských televízií ostávajú v 44. týždni Televízne noviny Markízy. Na druhej priečke tak tak už druhý týždeň držia domovský komediálny seriál Susedia.
Vilomeniny s novou koncepciou prvýkrát v tejto sezóne prekonali hranicu 40-percentného trhového podielu a umiestnili sa v rebríčku na siedmom mieste. Úspech zaznamenali aj sviatočný film Princezná so zlatou hviezdou a nesmrteľný Vinnetou. Obe snímky odvysielala Markíza.
Najsledovanejším filmom však bola sobotná prime-time snímka Mobil, ktorá si poradila aj s Poštou pre teba na Jednotke a neúspešnou Hudobnou horúčkou TV Joj. Umiestnila sa desiata. Vďaka sviatkom opäť našla v rebríčku svoje zastúpenie aj nová relácia Markízy Senzi byt, umiestnila sa na devätnástom mieste.
Televízie si v 44. týždni udržali v rebríčku rovnaký počet titulov, ako v týždni s poradovým číslom 43.
44. týždeň 2007
v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk
Najviac divákov:
1 345 tis.
Televízne noviny (týždenný priemer), Markíza
Najsledovanejší zábavný program:
1 021 tis.
Slovensko hľadá SuperStar 3 - nedeľa, Markíza
Najsledovanejší seriál:
1 196 tis.
Susedia, Markíza
Najsledovanejší film:
760 tis.
Mobil, Markíza
Najväčší prírastok divákov:
+ 188 tis.
Susedia - prime-time reprízy, Markíza
Najväčší prepad:
Porovnanie sledovanosti utorkových dielov seriálu v ostatných dvoch týždňoch:
- 44 tis.
Ordinácia v ružovej záhrade, Markíza
Priemerný počet divákov spravodajstva:
Správy STV:
401 tis.
(neumiestnili sa v TOP 20)
Televízne noviny:
1 345 tis.
Noviny:
608 tis.
Počet položiek v TOP 20:
v zátvorke hodnota z minulého týždňa
Jednotka:
1 (1)
Dvojka:
0 (0)
Markíza:
18 (18)
Joj:
1 (1)
Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček je zostavený z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.
Zdoje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ
- ■ Markízatext, strana 399
Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.