Markíza druhý týždeň okupuje prvú priečku v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov všetkách televízií ťažiskovým projektom Slovensko má talent. Šou zaujala, získala približne 67-tisíc nových divákov. Líder tiež suverénne ovládol šestnásť priečok celkového poradia.
Emotívna šou Modré z neba pri štvrtom vydaní získala ďalších osemtisíc divákov a z tretieho miesta si polepšila na druhé, pozíciu si vymenila s Televíznymi novinami. Tie prišli v celotýždňovom priemere o 64-tisíc divákov. Opäť až štvrtú a piatu priečku obsadil seriál Markízy Ordinácia v ružovej záhrade. Výpravná šou Cat Girl skončila šiesta, pozrelo si ju 681-tisíc divákov.
Jojku v rebríčku reprezentujú až tri tituly. Udržal sa v ňom sitcom Kutyil s.r.o., ku ktorého tretej časti sa už ale nevrátilo 89-tisíc divákov, o štrnástu priečku ale napriek tomu neprišiel. Jojku zastupujú ešte na trinástom mieste tradičné Noviny a poslednú dvadsiatku sa podarilo obsadiť celotýždňovému priemeru denného seriálu Panelák.
• Celý rebríček TOP 20 slovenských televízií v sekcii Mediálne.sk Televízia > Grafy a tabuľky.
Najsledovanejším filmom boli nedeľné Pravdivé lži na Markíze, umiestnili sa pätnáste. O priečku nižšie bodovala Markíza ešte s piatkovou prime-time snímkou Agent z Hongkongu .
Pošta pre teba opäť získala štatút najsledovanejšieho programu Jednotky. Nemala to náročné, tento týždeň sa umiestnila ako jediný zástupca verejnoprávnej televízie. Pohoršila si o 12-tisíc divákov, paradoxne však stúpla z pätnásteho na jedenáste miesto. Z rebríčka pre nedostatok divákov vypadla Lampáreň, vrátili sa Heslo za milión, Priateľky a prvýkrát doň na devätnástke prenikli Súkromné pasce Markízy.
39. týždeň 2008
v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk
Najviac divákov:
1,16 mil.
Slovensko má talent, Markíza, 28. septembra
Najsledovanejší zábavný program:
1,16 mil.
Slovensko má talent, Markíza, 28. septembra
Najsledovanejší seriál:
805 tis.
Ordinácia v ružovej záhrade, Markíza, 25. septembra
Najsledovanejší film:
478 tis.
Pravdivé lži, Markíza, 28. septembra
Najväčší prírastok divákov:
+ 67 tis.
Slovensko má talent, Markíza, 28. septembra
Najväčší prepad:
- 152 tis.
Smotánka, Markíza, 27. septembra
Priemerný počet divákov spravodajstva:
Správy STV:
305 tis.
(pokles o 37 tisíc, neumiestnili sa v TOP 20)
Televízne noviny:
831 tis.
(pokles o 64 tisíc)
Noviny:
522 tis.
(pokles o 25 tisíc)
Počet položiek v TOP 20:
v zátvorke hodnota z minulého týždňa
Jednotka:
1 (3)
Dvojka:
0 (0)
Markíza:
16 (15)
Joj:
3 (2)
Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček pozostáva z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.
Zdroj údajov: PMT / TNS
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.