V 35. týždni divákov si najvýraznejšie polepšila bulvárna relácia Prominenti televízie Markíza. Pribudlo jej 78 tisíc divákov a poskočila zo štvrtej na tretiu priečku. Klesal iba šport, menej divákov ako pred týždňom mali Športové noviny na Markíze a Góly - Body - Sekundy na Jednotke.
Až jedenásť miest TOP dvadsiatky obsadili filmy, najúspešnejší bol na druhej priečke stredajší romantický titul Markízy V Údolí divých ruží: Triumf lásky. Až na štvrtú pozíciu sa vyšplhala televízna adaptácia muzikálu Na skle maľované, ktorú Jednotka odvysielala v deň úmrtia jeho hlavného predstaviteľa Michala Dočolomanského. Z vlastnej tvorby televízií boli najúspešnejší spomínaní Prominenti.
Joj z rebríčka vypadli všetky tri mutácie C.S.I., po dlhšom čase doň však na devätnástom mieste nazrel Policajt z L.A., televízia tak spoločne s Novinami obsadila miesto štyroch už len dve miesta. Jednotka si udržala svojich päť zástupcov.
35. týždeň 2008
v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk
Najviac divákov:
659 tis.
Televízne noviny (týždenný priemer), Markíza
Najsledovanejší zábavný program:
457 tis.
Pošta pre teba, Jednotka
Najsledovanejší seriál:
334 tis.
Policajt z L.A., Joj
Najsledovanejší film:
618 tis.
V Údolí divých ruží: Triumf lásky, Markíza
Najväčší prírastok divákov:
+ 78 tis.
Prominenti, Markíza
Najväčší prepad:
- 24 tis.
Športové noviny (týždenný priemer), Markíza
Priemerný počet divákov spravodajstva:
Správy STV:
256 tis.
(nárast o 14 tisíc, neumiestnili sa v TOP 20)
Televízne noviny:
659 tis.
(nárast o 2 tisíc)
Noviny:
432 tis.
(nárast o 5 tisíc)
Počet položiek v TOP 20:
v zátvorke hodnota z minulého týždňa
Jednotka:
5 (5)
Dvojka:
0 (0)
Markíza:
13 (11)
Joj:
2 (4)
Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček pozostáva z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.
Zdroj údajov: PMT / TNS
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.