V 33. týždni divákov strácali večerné spravodajstvá Markízy a Jojky. Pohoršili si aj seriály Komisár Rex: Opäť v akcii a C.S.I.: New York. Zvyšní pravidelní účastníci rebríčka si polepšili. Najvýraznejšie bulvárni Prominenti Markízy, ktorí poskočili z osmičky na trojku.
Presne polovicu TOP dvadsiatky obsadili filmy, okrem tradičnej romantiky Danielle Steelová na Jednotke a V údolí divých ruží na Markíze zabodoval na štvrtom mieste štvrtkový triler trhového lídra Letný dom.
Druhý týždeň po sebe sa Jojke darí držať v rebríčku nedeľnú C.S.I.: New York, po poklese skončila osemnásta. Na dvadsiatku sa prebojovalo reprízové Takí sme boli Jednotky so zosnulou herečkou Vilmou Jamnickou. Z rebríčka vypadli relácie Dnes vás baví Senzus a Cestoviny.
33. týždeň 2008
v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk
Najviac divákov:
663 tis.
Televízne noviny (týždenný priemer), Markíza
Najsledovanejší zábavný program:
493 tis.
Pošta pre teba, Jednotka
Najsledovanejší seriál:
395 tis.
Komisár Rex: Opäť v akcii, Markíza
Najsledovanejší film:
542 tis.
V údolí divých ruží: Srdcia vo vetre, Jednotka
Najväčší prírastok divákov:
+ 43 tis.
Prominenti, Markíza
Najväčší prepad:
- 51 tis.
Noviny (týždenný priemer), Joj
Priemerný počet divákov spravodajstva:
Správy STV:
254 tis.
(mierny nárast, neumiestnili sa v TOP 20)
Televízne noviny:
663 tis.
(pokles o 24 tisíc)
Noviny:
413 tis.
(pokles o 51 tisíc)
Počet položiek v TOP 20:
v zátvorke hodnota z minulého týždňa
Jednotka:
5 (6)
Dvojka:
0 (0)
Markíza:
13 (12)
Joj:
2 (2)
Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček pozostáva z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.
Zdroj údajov: PMT / TNS
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.