Na vrchole rebríčka Top 20 najsledovanejších programov slovenských televízií ostávajú aj v 46. týždni Televízne noviny Markízy, ktorých počet divákov zostal rovnaký: 1,376 milióna divákov. Na druhej priečke tak už štvrtý týždeň držia domovský komediálny seriál Susedia.
Ďalšie miesta v rebríčku obsadili štandardne programy Markízy Slovensko hľadá SuperStar a Ordinácia v ružovej záhrade.
Najsledovanejším filmom bola stredajšia romantika na Markíze reprezentovaná titulom Rosamunde Pilcherová: Muž mojich snov. Umiestnil sa šestnásty. Do rebríčka sa po týždni vrátil Markízin Senzi byt a po čase aj Na telo, vypadla však relácia Na streche.
Televízie si v 46. týždni udržali v rebríčku rovnaký počet titulov, ako v týždni s poradovým číslom 44.
46. týždeň 2007
v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk
Najviac divákov:
1 376 tis.
Televízne noviny (týždenný priemer), Markíza
Najsledovanejší zábavný program:
1 033 tis.
Slovensko hľadá SuperStar 3 - nedeľa, Markíza
Najsledovanejší seriál:
1 219 tis.
Susedia, Markíza
Najsledovanejší film:
586 tis.
Rosamunde Pilcherová: Muž mojich snov, Markíza
Najväčší prírastok divákov:
+ 93 tis.
Smotánka, Markíza a Pošta pre teba, Jednotka
Najväčší prepad:
Porovnanie sledovanosti utorkových dielov seriálu v ostatných dvoch týždňoch:
- 76 tis.
Susedia, Markíza
Priemerný počet divákov spravodajstva:
Správy STV:
389 tis.
(neumiestnili sa v TOP 20)
Televízne noviny:
1 376 tis.
Noviny:
559 tis.
Počet položiek v TOP 20:
v zátvorke hodnota z minulého týždňa
Jednotka:
1 (1)
Dvojka:
0 (0)
Markíza:
18 (18)
Joj:
1 (1)
Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček je zostavený z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.
Zdoje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ
- ■ Markízatext, strana 399
Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.