TOP 20: Ples v opere urobil zo Smotánky tretí najsledovanejší program

Na vrchole rebríčka TOP 20 najsledovanejších programov slovenských televízií ostávajú aj v 3. týždni roku 2008 Televízne noviny Markízy.

Úspech na Markíze zožal aj druhý zostrih Bailando - svetové finále Mexiko, okrem Televíznych novín ako jediný program zaujal viac než milión divákov. Bailando sa teda umiestnilo druhé, tretia skončila s výbornými číslami monotematická Smotánka z plesu v opere. Reprízoví Susedia sa vyšplhali už iba na štvrté miesto.

Najsledovanejším filmom sa stala stredajšia romantika na Markíze v podaní titulu Inga Lindströmová: V letnom dome, skončila na desiatom mieste. Z filmov sa umiestnili aj ďalšie tituly Markízy - Križovatka smrti 2 a Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly.

Nová koncepcia spravodajstva Markízy spôsobila niekoľko významných posunov. Z rebríčka po presune na 17:25 vypadol magazín Reflex. V skoršom čase je pri obrazovkách menej ľudí, preto má menej divákov. O svojho jediného zástupcu v rebríčku prišla televízia Joj, jej doposiaľ stabilným Novinám Markíza taktiež poškodila. Jednotka udržuje v rebríčku svojho jediného zástupcu, Pošta pre teba stúpla zo sedemnásteho na jedenáste miesto.

 

Pozrite si celý rebríček TOP 20 slovenských televízií v sekcii Mediálne.sk Televízia > Grafy a tabuľky.

 

3. týždeň 2008

v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk

Najviac divákov:

TOP 20: Ples v opere urobil zo Smotánky tretí najsledovanejší program


1 206 tis.

Televízne noviny (týždenný priemer), Markíza

Najsledovanejší zábavný program:

TOP 20: Ples v opere urobil zo Smotánky tretí najsledovanejší program


1 121 tis.

Bailando - svetové finále Mexiko, Markíza

Najsledovanejší seriál:

TOP 20: Ples v opere urobil zo Smotánky tretí najsledovanejší program


910 tis.

Susedia - prime-time reprízy, Markíza

Najsledovanejší film:

703 tis.

Inga Lindströmová: V letnom dome, Markíza

Najväčší prírastok divákov:

Rástla monotematická Smotánka z plesu v opere:

+ 84 tis.

Smotánka, Markíza

Najväčší prepad:

Pokles po prechode na novú koncepciu Televíznych novín:

- 229 tis.

Televízne noviny, Markíza

Porovnávanú hodnotu tvoria spriemerované Televízne noviny Headlines, Televízne noviny Dnes a víkendové Televízne noviny. Priemer je horší preto, že 19:30 asi tretina divákov odchádza ku konkurencii. Pri Markíze avšak stále zostáva uspokojivý nadpriemer a nová štruktúra prináša lepšie výsledky, ako predtým pri nasadení Reflexu.

Priemerný počet divákov spravodajstva:

Správy STV:

 

325 tis.

(neumiestnili sa v TOP 20)

Televízne noviny:

 

1 206 tis.

Noviny:

 

488 tis.

Počet položiek v TOP 20:

v zátvorke hodnota z minulého týždňa

Jednotka:

 

1 (1)

Dvojka:

 

0 (0)

Markíza:

 

19 (18)

Joj:

 

0 (1)

 

Pozrite si celý rebríček TOP 20 slovenských televízií v sekcii Mediálne.sk Televízia > Grafy a tabuľky.

 

Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček je zostavený z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.

Zdoje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ
  • ■ Markízatext, strana 399

Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.