TOP 20: Klasické vianočné rozprávky Markízy ovládli vrchné priečky rebríčka

Na vrchole rebríčka Top 20 najsledovanejších programov slovenských televízií sa aj v poslednom 52. týždni roka 2007 desiatykrát po sebe udržali Televízne noviny Markízy, ktorých sledovanosť v celotýždňovom priemere vzrástla o 170-tisíc divákov.

Ďalšie priečky obsadili klasické vianočné rozprávky na Markíze v poradí Tri oriešky pre Popolušku, Perinbaba a Mrázik.

Markíza bola úspešná aj s vlastnou tvorbou, výborne sa darilo nedeľnej Smotánke 2007 Špeciál, ako aj VILOmeninám a magazínu Reflex.

Jednotka má v rebríčku iba jediného zástupcu, Pošta pre teba skončila po minulotýždňovej neúčasti v rebríčku s prírastkom 268-tisíc divákov ôsma. Joj tradične reprezentuje týždenný priemer sledovanosti Novín, umiestnili sa sedemnáste.

52. týždeň 2007

v rebríčku TOP 20 Mediálne.sk

Najviac divákov:

TOP 20: Klasické vianočné rozprávky Markízy ovládli vrchné priečky rebríčka


1 397 tis.

Televízne noviny (týždenný priemer), Markíza

Najsledovanejší zábavný program:

TOP 20: Klasické vianočné rozprávky Markízy ovládli vrchné priečky rebríčka


914 tis.

VILOmeniny, Markíza

Najsledovanejší film:

1 302 tis.

Tri oriešky pre Popolušku, Markíza

Najväčší prírastok divákov:

+ 170 tis.

Televízne noviny, Markíza

Priemerný počet divákov spravodajstva:

Správy STV:

 

392 tis.

(neumiestnili sa v TOP 20)

Televízne noviny:

 

1 397 tis.

Noviny:

 

638 tis.

Počet položiek v TOP 20:

v zátvorke hodnota z minulého týždňa

Jednotka:

 

1 (1)

Dvojka:

 

0 (0)

Markíza:

 

18 (17)

Joj:

 

1 (2)

 

Pozrite si celý rebríček TOP 20 slovenských televízií v sekcii Mediálne.sk Televízia > Grafy a tabuľky.

 

Spôsob zostavovania rebríčka: Rebríček je zostavený z dvadsiatich najsledovanejších programov slovenských televízií monitorovaného týždňa. Parametrom je dosiahnutý rating resp. počet divákov. Do rebríčka sú zaraďované iba programy, ktorých stopáž je vyššia než päť minút. Periodicky sa opakujúce relácie sú do rebríčka zahrnuté jednorazovo vo forme týždenného priemeru. Sporadicky je využitý aritmetický priemer, ktorý sa môže mierne odlišovať od oficiálnych údajov, neovplyvňuje však konečné poradie programov.

Zdoje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ
  • ■ Markízatext, strana 399

Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.