Turecká telenovela Tisíc a jedna noc (16,7 % / 43,7 %) na Markíze bola včera najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Konkurenčný denný seriál Panelák (7,8 % / 20,4 %) na Joj dosiahol opäť menej než polovičný rating aj trhový podiel. V rámci cieľovky 12+ sledovalo Tisíc a jednu noc 1 117 000 (23,6 % / 50,7 %) a Panelák viac než trojnásobne nižších 363-tisíc (7,7 % / 16,7 %) divákov. Telenovela dominovala u starších divákov 55+ s podielom 60,8 %, Panelák v rovnakej cieľovke zaznamenal hodnotu 11,1 %.
Markíza včera ukončila castingovú fázu druhej Česko Slovenskej SuperStar epizódou Dlhá cesta (15,2 % / 46,6 %). S tradične nadpriemerným výkonom spevácka šou dominovala nad záverom Paneláka aj slabšie sa rozbiehajúcou piatou sériou komediálneho seriálu Profesionáli (6,1 % / 19,4 %). V 12+ si SuperStar pozrelo 734-tisíc (15,5 % / 41,5 %) a Profesionálov 299-tisíc (6,3 % / 17,9 %) divákov.
Sledovanosť SuperStar vyvrcholila v jej závere pred 22:30, v čase reklamného brejku na Joj, ktorý nasledoval hneď po úvodnej zvučke druhého vydania gastronomickej šou Áno, šéfe! (4,2 % / 23,2 %).
Oproti minulému týždňu si v 12-54 polepšila z hľadiska trhového podielu o 1,4 percentného bodu a na rozdiel od Paneláka a Profesionálov nepodliezla priemer stanice. Napriek slabšiemu nábehu po závere SuperStar a úvodnom reklamnom brejku jej diváci pribúdali, rovnaká situácia sa zopakovala aj po brejku približne v polovici relácie. Áno, šéfe! sa prekrývalo s nadpriemerne výkonnými Nočnými Televíznymi novinami (8,0 % / 38,9 %) a takmer celou Partičkou (5,7 % / 37,0 %) na Markíze.
Do starej formy sa na Joj následne dostalo premiérové Mafstory (2,8 % / 29,5 %), ktoré bolo v čase vysielania filmu Zabijaci z Tokia (1,9 % / 27,0 %) na Markíze trhovou jednotkou.
Markíza dosiahla včera v 12-54 celodenný trhový podiel 37,6 % a Joj 20,5 %, nasledovali Joj Plus (3,5 %), Doma (2,1 %) a Ta3 (1,8 %).
Prehľad včerajšej sledovanosti (12-54)
TV Markíza
- Dr. House - 298-tisíc, 5,8 % / 41,7 %
- Prvé Televízne noviny - 284-tisíc, 8,3 % / 47,4 %
- Reflex - 214-tisíc, 6,3 % / 34,3 %
- Bez servítky - 242-tisíc, 7,1 % / 29,1 %
- Televízne noviny - 485-tisíc, 14,2 % / 45,5 %
- Tisíc a jedna noc - 570-tisíc, 16,7 % / 43,7 %
- Česko Slovenská SuperStar - 521-tisíc, 15,2 % / 46,6 %
- Nočné Televízne noviny - 272-tisíc, 8,0 % / 38,9 %
- Partička - 196-tisíc, 5,7 % / 37,0 %
TV Joj
- Chutíš mi - 77-tisíc, 2,3 % / 16,0 %
- Noviny o 17:00 - 93-tisíc, 2,7 % / 15,6 %
- Promi Noviny - 111-tisíc, 3,3 % / 17,3 %
- Súdna sieň - 203-tisíc, 5,9 % / 24,9 %
- Krimi Noviny - 263-tisíc, 7,7 % / 25,7 %
- Noviny - 365-tisíc, 10,7 % / 32,2 %
- Panelák - 266-tisíc, 7,8 % / 20,4 %
- Profesionáli - 208-tisíc, 6,1 % / 19,4 %
- Áno, šéfe! - 145-tisíc, 4,2 % / 23,2 %
- Mafstory - 95-tisíc, 2,8 % / 29,5 %
Vývoj sledovanosti Česko Slovenskej SuperStar (12-54)
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 14. marec 2011) - 521-tisíc, 15,2 % / 46,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 13. marec 2011) - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 12. marec 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 38,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.