Tipos si priestor vo vysielaní slovenských televízií objednáva dlhodobo. Okrem menších, sezónne nasadzovaných lotérií a súťaží si firma platí za vysielací čas aj priebežne.
Za večerné vysielanie záznamov žrebovaní číselných lotérií Markíze za tento rok zaplatila 900-tisíc eur vrátane DPH, Joj za vysielanie relácie Tipos Info vyše 1,4 milióna. Platba pre RTVS za vysielanie žrebovaní je 360-tisíc eur, rovnakú sumu firma uhradila Joj za vysielanie sponzorských odkazov a upútaviek k relácii Športovec mesiaca. Ta3 za upútavky k Športovcovi mesiaca poslala 144-tisíc.
Aktuálne uzavrel Tipos ďalší veľký kontrakt, tentoraz nie priamo s televíziou, ale s firmou Nunez NFE, ktorá patrí režisérovi a producentovi Petrovi Núňezovi. Ten už s Tiposom v minulosti spolupracoval napríklad pri reláciách Cena je správna a TV Šanca. Firma bola klientom Núňezovej mediálnej agentúry Loco Agency.
Celú jeseň pred Oteckami
Nunez NFE nedávno pre Tipos zabezpečil vysielanie novej lotérie s názvom Lovci peňazí. Na Markíze pôjde od začiatku septembra v podvečernom čase. Na lotériu sú naviazané žreby, ktoré môžu súťažiacemu zabezpečiť účasť v televíznej hre. Tipos ich predáva po tri eurá a do obehu ich dal milión.
„Lovci peňazí je výborný lotériový televízny produkt a na rozdiel od iných lotériových TV formátov má podľa mňa šancu dlhodobo sa udržať v stabilnom slote,“ hovorí o relácii P. Núňez.
Tipos si u Núňezovej firmy objednal 80 častí relácie, pričom partnera v zmluve zaviazal, aby zabezpečil ich odvysielanie na Markíze. Konkrétne sa v zmluve píše o slote o 17:53 pred seriálom Oteckovia, ktorý beží každý pracovný deň.
Moderátorom lotérie bude Filip Tůma, ktorý zároveň stvárňuje v seriáli jednu z hlavných postáv. V inom vysielacom čase by relácia mohla ísť, len ak by dosiahla 15 dní po sebe priemerný trhový podiel v komerčnej cieľovke 12 – 54 nižší ako 25,5 percenta.
Lotéria bude
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?