Joj otvorila hlavný vysielací čas sitcomom Naši, ktorý sledovalo 207-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 18,7 percenta. Trval o polhodinu kratšie ako MasterChef na Markíze, ktorý mal tentoraz 178-tisíc mladších divákov (16,2 %).

V 12+ boli komerčné stanice pri sebe ešte bližšie – Našich videlo dovedna 340-tisíc divákov (16,7 %), MasterChefa uprednostnilo 331-tisíc (16,5 %).

O slovo sa v tom čase hlásila už aj Dvojka, na ktorej divákov zaujímalo vyvrcholenie hokejového štvrťfinále Kanada – Švédsko. Tretiu tretinu duelu po 20:50 sledovalo 207-tisíc mladších divákov (18,4 %) a 315-tisíc v 12+ (15,4 %).

Po 21:30 nadobudlo pozíciu lídra Inkognito na Joj, ktoré štartovalo ešte počas MasterChefa (o 21:15) a viac divákov získalo cez brejk Markízy. V relácii sa na konci ako hosť po dlhšom čase objavil na televíznej obrazovke herec Ján Kroner, krivka Joj znova stúpla práve v závere dielu. Zvedavých na Kronerov návrat bolo 211-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,6 %) a 396-tisíc celkovo (21,6 %).

Inkognito bolo o symbolickú tisícku divákov najsledovanejším programom dňa u mladých. V ratingovom rebríčku nasledovala novinka Markízy Dobre vedieť!. Jej druhé vydanie so začiatkom o 21:50 videlo 210-tisíc mladších divákov (23,5 %) a 303-tisíc v 12+ (18,9 %). Formát mal prakticky rovnako veľké publikum ako Inkognito, najviac divákov preplo na Markízu po jeho skončení. Dobre vedieť! malo mierne vyšší rating ako pri utorkovej premiére

Najsledovanejším programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď sledovalo 463-tisíc divákov (24 %), z toho do kategórie 12 – 54 spadalo 207-tisíc (20,5 %).