Pár dní pred voľbami sa v televíziách objavila kampaň, ktorá si to evidentne namierila proti strane 99 percent. V reklamných brejkoch sa objavil spot neznámeho občianskeho združenia Ľudia proti budúcim gorilám. Spot sa v stredu vysielal v bežnom brejku okolo jedenástej hodiny večer, počas politickej debaty na Markíze, v ktorej vystupoval jeden z hlavných sponzorov a lídrov 99 percent Ivan Weiss. V diskusii bol spolu so zástupcami strán OĽaNO, SMK a SNS.

V profesionálnom 30-sekundovom spote mužský voice-over hovorí niekoľko príkladov, keď veci, ktoré sú garantované na 99 percent, nakoniec nefungujú. „Na 99 percent som si bol istý, že keď ju zoberiem na exotickú dovolenku, vydá sa za mňa. Na 99 percent malo byť krásne počasie. Celý čas pršalo a ona mi ušla za iným. Na pracovnom pohovore mi povedali, že na 99 percent ma berú. No dodnes sa mi neozvali.“ Spot je zakončený myšlienkou: “Dnes už viem, že keď je niečo na 99 percent, tak to na sto percent nefunguje.“

Kto je za občianskym združením Ľudia proti budúcim gorilám, nie je známe. Združenie nemá vlastnú či facebookovú stránku. Združenie so sídlom na Líščích nivách v Bratislave zaregistrovali na ministerstve vnútra iba minulý piatok 2. marca.

V ten deň sa na bratislavských protestoch v súvislosti s kauzou Gorila objavili viacerí protestujúci s transparentmi, na ktorých boli profesionálne vytlačené heslá ako „Ivan Weiss klame!!!“ či „Nechceme budúce gorily!!!“ s prečiarknutými 99 percentami.

GORILA 5: Protest nespokojných občanov
Zdroj: Jozef JakubËo
GORILA 5: Protest nespokojných občanov

Zdroj: SITA

GORILA 5: Protest nespokojných občanov
Zdroj: Jozef JakubËo
GORILA 5: Protest nespokojných občanov

Zdroj: SITA