Markíza upravuje základný index, teda media gross CPP z 1 350 na 1 550 eur. Ceny reklamného priestoru v roku 2020 teda najsledovanejšia televízia zvýši o 14,8 percenta.

Okrem toho Markíza upravuje indexy v prime-time – na 1,25 z bázického CPP, aj off-time – na úroveň 0,65 rátanú po novom takisto z bázy namiesto prime-timeu.

„Mesačné indexy sme nemenili, keďže skupina Markíza úspešne vyrovnala ponuku a dopyt z hľadiska mesiacov,“ hovorí šéf obchodu Markízy Juraj Máťuš, ktorý zároveň priblížil, že CPP grid pre garantovaných klientov narástol o dve percentá.

Markíza však zvyšuje príplatky za nákup pozícií. Najvyšší 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa