Tretí kanál televízie Markíza Dajto, ktorý začal vysielať koncom augusta tohto roka odvysielal za dva mesiace 28 hodín reklamy.
Nová stanica doposiaľ vysielala reklamu len po 17-tej hodine, aj napriek tomu odvysielala 4 069 televíznych spotov v rámci 852 reklamných brejkov a 29 sponzorských blokov.
Najdlhší reklamný blok trval 4 minúty 5 sekúnd a bol odvysielaný 16. októbra o 22.31 hod. Vyplýva to z monitoringu reklamy a reklamných výdavkov, ktorý realizuje agentúra TNS Slovakia.
Od začiatku septembra do konca októbra tohto roka dosiahli výdavky na reklamu a sponzoring na TV Dajto takmer 756-tisíc eur. Top 10 zadávateľov umiestnilo inzerciu v cenníkovej hodnote viac ako 502-tisíc eur, čo tvorí 66 percent celkových výdavkov do reklamy.
Tretí kanál v sledovanom období dosiahol takmer dve percentá z celkových reklamných výdavkov staníc Markíza group. Markíza sa podieľa na celkových výdavkoch 85 percentami a TV Doma takmer 13 percentami.
Celkovo bolo v tomto období na ôsmich celoštátnych televíznych staniciach odvysielaných takmer tisíc hodín reklamy, pričom podiel TV Dajto predstavuje necelé 3 percentá. Verejnoprávna Jednotka odvysielala v uvedenom termíne len 20 hodín reklamy a Dvojka 9 hodín.
Vzhľadom na cieľovú skupinu divákov, ktorou sú predovšetkým muži, najviac komunikovanou komoditou bolo pivo, autá a autobazáry. K najväčším zadávateľom reklamy na TV Dajto patrí kozmetická firma Coty, pivovar Budweiser Budvar, automobilka Toyota a autobazár AAA Auto.
Najviac komunikované segmenty | ||
Poradie | Segment | Celkové výdavky |
1 | PIVO | 109 163 |
2 | OSOBNÉ AUTOMOBILY | 107 849 |
3 | AUTOBAZÁRY | 66 809 |
4 | ÚČTY (BEŽNÉ, TERMÍNOVANÉ) | 59 008 |
5 | TERÉNNE AUTOMOBILY | 42 042 |
6 | KONCERTY | 41 643 |
7 | PREZENTÁCIA VÝROBCOV PNEUMATÍK | 39 750 |
8 | PÁNSKE PARFÉMY, VONE | 32 991 |
9 | ŽIVOTNÉ POISTENIE | 29 192 |
10 | SPRCHOVÉ GÉLY | 28 598 |