Tretí kanál televízie Markíza Dajto, ktorý začal vysielať koncom augusta tohto roka odvysielal za dva mesiace 28 hodín reklamy.

Televízia Dajto odvysielala za dva mesiace 28 hodín reklamy

Nová stanica doposiaľ vysielala reklamu len po 17-tej hodine, aj napriek tomu odvysielala 4 069 televíznych spotov v rámci 852 reklamných brejkov a 29 sponzorských blokov.

Najdlhší reklamný blok trval 4 minúty 5 sekúnd a bol odvysielaný 16. októbra o 22.31 hod. Vyplýva to z monitoringu reklamy a reklamných výdavkov, ktorý realizuje agentúra TNS Slovakia.

Od začiatku septembra do konca októbra tohto roka dosiahli výdavky na reklamu a sponzoring na TV Dajto takmer 756-tisíc eur. Top 10 zadávateľov umiestnilo inzerciu v cenníkovej hodnote viac ako 502-tisíc eur, čo tvorí 66 percent celkových výdavkov do reklamy.

Tretí kanál v sledovanom období dosiahol takmer dve percentá z celkových reklamných výdavkov staníc Markíza group. Markíza sa podieľa na celkových výdavkoch 85 percentami a TV Doma takmer 13 percentami.

Celkovo bolo v tomto období na ôsmich celoštátnych televíznych staniciach odvysielaných takmer tisíc hodín reklamy, pričom podiel TV Dajto predstavuje necelé 3 percentá. Verejnoprávna Jednotka odvysielala v uvedenom termíne len 20 hodín reklamy a Dvojka 9 hodín.

Vzhľadom na cieľovú skupinu divákov, ktorou sú predovšetkým muži, najviac komunikovanou komoditou bolo pivo, autá a autobazáry. K najväčším zadávateľom reklamy na TV Dajto patrí kozmetická firma Coty, pivovar Budweiser Budvar, automobilka Toyota a autobazár AAA Auto.

Najviac komunikované segmenty
Poradie Segment Celkové výdavky
1 PIVO 109 163
2 OSOBNÉ AUTOMOBILY 107 849
3 AUTOBAZÁRY 66 809
4 ÚČTY (BEŽNÉ, TERMÍNOVANÉ) 59 008
5 TERÉNNE AUTOMOBILY 42 042
6 KONCERTY 41 643
7 PREZENTÁCIA VÝROBCOV PNEUMATÍK 39 750
8 PÁNSKE PARFÉMY, VONE 32 991
9 ŽIVOTNÉ POISTENIE 29 192
10 SPRCHOVÉ GÉLY 28 598