Markíza v skorom rannom slote po 6. hodine s Jojkou ani raz neprehrala, peoplemetre však aj v jej prípade merajú hodnoty v pomerne širokom rozptyle.

Priemerný share Telerána je v období od začiatku mája, keď Dobré ráno štartovalo, na úrovni 43,6 percenta. Reláciu pozerá v priemere 78-tisíc divákov z komerčnej cieľovky.

Joj, ktorej ranný magazín sa začína o päť minút skôr a finišuje o polhodinu skôr ako Teleráno, dosahuje v tomto parametri podľa informácií Mediálne.sk rating 0,6 percenta, čo zodpovedá 21-tisíc divákom. Priemerný share Dobrého rána je 11,6 percenta.

Zaujímavosťou je, že napriek vyše desaťpercentnému podielu Joj v rannom slote dosahuje Teleráno prakticky konštantné čísla ako predchádzajúcich mesiacoch, keď Joj nekonkurovala vlastným magazínom.

Od januára do začiatku mája mala relácia Markízy v priemere prakticky rovnako veľké publikum - 77-tisíc mladších divákov. Trhový podiel v prvých štyroch mesiacoch roka bol taktiež podobný – 41,6 percenta.

V univerzálnej cieľovke 12+ bol počas prvých piatich týždňov vysielania výkon Dobrého rána mierne lepší ako v 12 - 54. Relácia mala v priemere 36-tisícové publikum a podiel 12 percent. Teleráno sledovalo 130-tisíc ľudí pri podiele 42 percent.

Najvyššie podiely Telerána od 5. mája
Dátum Rtg/12 - 54 [%] Shr/12 - 54 [%]
19. 5. 2014 97 49,6
15. 5. 2014 82 48,8
12. 5. 2014 83 48,6

 

Najvyššie podiely Dobrého rána od 5. mája
Dátum Rtg/12 - 54 [%] Shr/12 - 54 [%]
5. 5. 2014 34 19,1
6. 5. 2014 23 15,1
5. 6. 2014 25 13,9