Markíza v skorom rannom slote po 6. hodine s Jojkou ani raz neprehrala, peoplemetre však aj v jej prípade merajú hodnoty v pomerne širokom rozptyle.
Priemerný share Telerána je v období od začiatku mája, keď Dobré ráno štartovalo, na úrovni 43,6 percenta. Reláciu pozerá v priemere 78-tisíc divákov z komerčnej cieľovky.
Joj, ktorej ranný magazín sa začína o päť minút skôr a finišuje o polhodinu skôr ako Teleráno, dosahuje v tomto parametri podľa informácií Mediálne.sk rating 0,6 percenta, čo zodpovedá 21-tisíc divákom. Priemerný share Dobrého rána je 11,6 percenta.
Zaujímavosťou je, že napriek vyše desaťpercentnému podielu Joj v rannom slote dosahuje Teleráno prakticky konštantné čísla ako predchádzajúcich mesiacoch, keď Joj nekonkurovala vlastným magazínom.
Od januára do začiatku mája mala relácia Markízy v priemere prakticky rovnako veľké publikum - 77-tisíc mladších divákov. Trhový podiel v prvých štyroch mesiacoch roka bol taktiež podobný – 41,6 percenta.
V univerzálnej cieľovke 12+ bol počas prvých piatich týždňov vysielania výkon Dobrého rána mierne lepší ako v 12 - 54. Relácia mala v priemere 36-tisícové publikum a podiel 12 percent. Teleráno sledovalo 130-tisíc ľudí pri podiele 42 percent.
Najvyššie podiely Telerána od 5. mája | ||
Dátum | Rtg/12 - 54 [%] | Shr/12 - 54 [%] |
19. 5. 2014 | 97 | 49,6 |
15. 5. 2014 | 82 | 48,8 |
12. 5. 2014 | 83 | 48,6 |
Najvyššie podiely Dobrého rána od 5. mája | ||
Dátum | Rtg/12 - 54 [%] | Shr/12 - 54 [%] |
5. 5. 2014 | 34 | 19,1 |
6. 5. 2014 | 23 | 15,1 |
5. 6. 2014 | 25 | 13,9 |