Dáta o sledovanosti Folklorika prezentuje Telekom zo svojej analázy, teda mimo peoplemetrov. Operátor nehovorí o konkrétnom počte divákov či trhovom podiele, vlastnú hudobnú stanicu však evidoval na čele diváckeho záujmu.
Telekom porovnáva Folkloriku so stanicami vo svojom základnom balíku – teda s kanálmi ako Senzi a Rebel. „V júni bola Folklorika suverénnym lídrom, pred druhým kanálom v poradí mala až 15-percentný náskok,“ informuje operátor.
Výsledky sledovanosti sa týkajú IP TV služby Magio. Započítané boli boxy, ktoré mali v júni zapnuté daný kanál aspoň raz počas najmenej troch minút bez prerušenia.
Podľa Telekomu bola Folklorika v rebríčku sledovanosti vyššie ako VH1, MTV, Óčko a ďalšie stanice. Sledovanejší mohol byť naopak kanál Šlágr TV, ktorý patrí medzi hudobnými stanicami k najpopulárnejším v česko-slovenskom teritóriu. Telekom ho ponúka v rámci programových balíkov na výber k základnému súboru.
Telekom tvrdí, že prvenstvo Folkloriky medzi hudobnými kanálmi, je krátko po štarte prekvapujúce. „ Svoje mohla zohrávať aj zvedavosť našich TV zákazníkov, chceli sa pozrieť na novinku v našej ponuke. Ďalšie mesiace ukážu, či si slovenský folklór a jeho dokumentárny presah získali ich srdcia natrvalo,“ uvádza operátor.
Folkloriku spustil Telekom od 1. júna, zameriava sa na folklór, hudobné videoklipy a relácie zamerané na tradície či ľudovú kultúru. Stanica figuruje v základnej ponuke operátora. Licencovaná je v Srbsku.