Jednotka zviedla vyrovnaný súboj s komerčnými stanicami – Markíza s filmom Tokarev so začiatkom o 20:30 mala v univerzálnej cieľovke 479-tisíc divákov (share 22,5 %), Joj s Tancom snov 502-tisíc (27,1 %).
U mladšieho publika 12 – 54 mala navrch Markíza, jej akčnú snímku sledovalo 346-tisíc divákov (28 %), Tanec snov 245-tisíc (22,8 %) a Tajné životy 172-tisíc (12,8 %).
Tanečná šou Joj potvrdila v 12+ líderstvo z predchádzajúceho týždňa, nepodarilo sa jej však výkon spred siedmich dní prekonať. Druhá časť Tanca snov z 15. marca tak zostáva dosiaľ najsledovanejším vydaním šou.
Pokiaľ ide o celú sériu Tajných životov, RTVS priniesol seriál vysielaný od 1. januára tohto roka nadpriemerné čísla. Lákal pritom najmä starších divákov, v 12+ ho priemerne sledovalo 464-tisíc ľudí pri podiele 19,6 percenta. V komerčnej cieľovke 12 - 54 bol ratingový priemer odvysielaných častí 162-tisíc divákov, priemerný share bol na úrovni 11,7 percenta.
Najúspešnejší diel Tajných životov vysielala Jednotka podľa peoplemetrov 1. marca, keď si seriál pozrelo 517-tisíc divákov (22,4 %).
Sledovanosť seriálu Tajné životy | ||||
dátum | rtg/12 - 54 (tis.) | shr/12 - 54 (%) | rtg/12+ (tis.) | shr/12+ (%) |
1. január 2015 | 128 | 8,7 | 394 | 16,2 |
4. január 2015 | 183 | 13,2 | 499 | 21,2 |
11. január 2015 | 151 | 10,6 | 441 | 18,3 |
18. január 2015 | 158 | 11,4 | 463 | 19,4 |
25. január 2015 | 173 | 12,3 | 512 | 21,2 |
1. február 2015 | 176 | 12,9 | 461 | 19,7 |
8. február 2015 | 152 | 11,0 | 464 | 19,5 |
15. február 2015 | 171 | 12,6 | 504 | 21,9 |
22. február 2015 | 169 | 12,4 | 475 | 20,5 |
1. marec 2015 | 189 | 14,2 | 517 | 22,4 |
8. marec 2015 | 134 | 9,7 | 381 | 15,9 |
15. marec 2015 | 145 | 11,0 | 435 | 18,8 |
22. marec 2015 | 172 | 12,8 | 476 | 20,3 |
priemer | 162 | 11,7 | 464 | 19,6 |
Pozícia najsledovanejšieho programu dňa patrila v nedeľu Televíznym novinám na Markíze, sledovalo ich 354-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (35,3 %) a 676-tisíc celkovo (36,3 %).
V sobotu večer uspela Markíza s premiérou filmu Frajeri vo Vegas, komédia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 331-tisíc divákmi v 12 – 54 a celkovo druhým najsledovanejším za Televíznymi novinami. Počas filmu mala Markíza u mladých podiel 30 percent. Joj v tom čase konkurovala filmom Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive, ten uprednostnilo 177-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 16,7 percenta.
V 12+ opäť výraznejšie prehovorila do rozloženia síl Jednotka, ktorej patrila pozícia trhovej dvojky. Nečakané stretnutia po 20:20 videlo 331-tisíc ľudí (15,8 %), nasledujúce Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou po 21:15 324-tisíc (16,2 %). Joj s filmom zaujala 252-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky (13,9 %), Markíza 440-tisíc (23,4 %).
Aj v piatok večer si prvenstvo postrážila Markíza vďaka seriálu Búrlivé víno. V 12 – 54 si ho nenechalo ujsť 312-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,8 percenta. Seriál bol najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách.
Joj po 20:30 zaradila film Vyjednávač, v komerčnej cieľovke oslovil 152-tisíc divákov (17,5 %). V 12+ bol náskok Markíza výraznejší – Búrlivé víno videlo 666-tisíc divákov (33,7 %), Vyjednávača 218-tisíc (14,2 %).