Jednotka zviedla vyrovnaný súboj s komerčnými stanicami – Markíza s filmom Tokarev so začiatkom o 20:30 mala v univerzálnej cieľovke 479-tisíc divákov (share 22,5 %), Joj s Tancom snov 502-tisíc (27,1 %).

U mladšieho publika 12 – 54 mala navrch Markíza, jej akčnú snímku sledovalo 346-tisíc divákov (28 %), Tanec snov 245-tisíc (22,8 %) a Tajné životy 172-tisíc (12,8 %).

Tanečná šou Joj potvrdila v 12+ líderstvo z predchádzajúceho týždňa, nepodarilo sa jej však výkon spred siedmich dní prekonať. Druhá časť Tanca snov z 15. marca tak zostáva dosiaľ najsledovanejším vydaním šou.

Pokiaľ ide o celú sériu Tajných životov, RTVS priniesol seriál vysielaný od 1. januára tohto roka nadpriemerné čísla. Lákal pritom najmä starších divákov, v 12+ ho priemerne sledovalo 464-tisíc ľudí pri podiele 19,6 percenta. V komerčnej cieľovke 12 - 54 bol ratingový priemer odvysielaných častí 162-tisíc divákov, priemerný share bol na úrovni 11,7 percenta.

Najúspešnejší diel Tajných životov vysielala Jednotka podľa peoplemetrov 1. marca, keď si seriál pozrelo 517-tisíc divákov (22,4 %).

Sledovanosť seriálu Tajné životy
dátum rtg/12 - 54 (tis.) shr/12 - 54 (%) rtg/12+ (tis.) shr/12+ (%)
1. január 2015 128 8,7 394 16,2
4. január 2015 183 13,2 499 21,2
11. január 2015 151 10,6 441 18,3
18. január 2015 158 11,4 463 19,4
25. január 2015 173 12,3 512 21,2
1. február 2015 176 12,9 461 19,7
8. február 2015 152 11,0 464 19,5
15. február 2015 171 12,6 504 21,9
22. február 2015 169 12,4 475 20,5
1. marec 2015 189 14,2 517 22,4
8. marec 2015 134 9,7 381 15,9
15. marec 2015 145 11,0 435 18,8
22. marec 2015 172 12,8 476 20,3
priemer 162 11,7 464 19,6

Pozícia najsledovanejšieho programu dňa patrila v nedeľu Televíznym novinám na Markíze, sledovalo ich 354-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (35,3 %) a 676-tisíc celkovo (36,3 %).

V sobotu večer uspela Markíza s premiérou filmu Frajeri vo Vegas, komédia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 331-tisíc divákmi v 12 – 54 a celkovo druhým najsledovanejším za Televíznymi novinami. Počas filmu mala Markíza u mladých podiel 30 percent. Joj v tom čase konkurovala filmom Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive, ten uprednostnilo 177-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 16,7 percenta.

V 12+ opäť výraznejšie prehovorila do rozloženia síl Jednotka, ktorej patrila pozícia trhovej dvojky. Nečakané stretnutia po 20:20 videlo 331-tisíc ľudí (15,8 %), nasledujúce Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou po 21:15 324-tisíc (16,2 %). Joj s filmom zaujala 252-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky (13,9 %), Markíza 440-tisíc (23,4 %).

Aj v piatok večer si prvenstvo postrážila Markíza vďaka seriálu Búrlivé víno. V 12 – 54 si ho nenechalo ujsť 312-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,8 percenta. Seriál bol najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách.

Joj po 20:30 zaradila film Vyjednávač, v komerčnej cieľovke oslovil 152-tisíc divákov (17,5 %). V 12+ bol náskok Markíza výraznejší – Búrlivé víno videlo 666-tisíc divákov (33,7 %), Vyjednávača 218-tisíc (14,2 %).