Druhý diel dedinského príbehu Zdeňka Trošku sledovalo v komerčnej cieľovke 12 – 54 v nedeľu večer na Markíze 508-tisíc divákov.

Babovřesky 2 boli najsledovanejším programom dňa, u mladších divákov sa stali aj programom s najvyšším ratingom v rámci celého týždňa.

Zároveň išlo o najsledovanejšiu akvizíciu v slovenských televíziách od začiatku tohto roku v oboch hlavných cieľovkách – 12 – 54 aj 12+.

Markíza mala v čase filmu trhový podiel v 12 – 54 na úrovni 42,3 percenta. Joj bola s Tancom snov u mladých na podiele 22 percent. Novinka Vila Rozborila trvala do 23:50, o vyše trištvrte hodinu dlhšie ako komédia na Markíze. Tanec snov videlo 232-tisíc divákov z komerčnej cieľovky.

V univerzálnej cieľovke 12+ na tom bola Joj o niečo lepšie, tanečnú súťaž sledovalo dovedna 496-tisíc divákov pri podiele 27,1 percenta. Prvenstvo si však aj v tomto prípade udržala Markíza so 728-tisícovým publikom a podielom 35 percent.

Silná ponuka komerčných staníc oslabila seriál Tajné životy na Jednotke, ktorý dosiahol svoje doteraz najslabšie čísla – uprednostnilo ho 381-tisíc divákov starších ako 12 rokov (15,9 %). V 12 - 54 Tajné životy videlo 134-tisíc divákov (9,7 %).

Aj v sobotnom prime-time sa najviac darilo Markíze, ktorá uspela s komédiou Vo štvorici po opici 2. Tá bola takisto v rámci dňa najsledovanejším programom, keď ju sledovalo 348-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,5 %) a 415-tisíc celkovo (20,8 %).

Joj konkurovala snímkou Zrodenie planéty opíc, ktorú videlo 131-tisíc mladších divákov (11,3 %) a 185-tisíc v 12+ (9,4 %).

Nečakané stretnutia si po 20:20 zvolilo 308-tisíc divákov nad 12 rokov, Jednotka tak bola v tom čase v univerzálnej cieľovke trhovou dvojkou s podielom 14,5 percenta. Verejnoprávna stanica si pozíciu udržala aj počas nasledujúceho formátu Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou, ktorý sledovalo 322-tisíc ľudí (15,3 %).

Značnú časť divákov si v sobotu večer medzi 20. a 22. hodinou uchmatla aj menšia stanica Doma s romantickým filmom Rosamunde Pilcherová: Svadobný sľub, ktorý mal v 12+ nadpriemerných 184-tisíc divákov (8,9 %).

V sobotu podvečer mal na Joj premiéru aj ďalší nový formát Fajnšmeker. Kulinársku reláciu s Thomasom Kamenarom po 18:15 sledovalo 72-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 8,1 percenta. Lídrom bola Markíza so Smotánkou štartujúcou po 18:20 - videlo ju 209-tisíc mladších divákov (22,9 %).

V piatok večer sa do tretice najviac darilo Markíze, ktorá od marca dávkuje Búrlivé víno aj v poslednom pracovnom dni v týždni. Seriál si pozrelo 276-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, share dosiahol 23,4 percenta. V 12+ išlo o 629-tisíc ľudí (30,1 %).

Trhovou dvojkou v oboch hlavných cieľovkách bola Jednotka s finále Miss Universe 2015, ktoré si pozrelo 163-tisíc mladších divákov (14,3 %) a 325-tisíc celkovo (16,3 %).

Joj skončila v podprieme s filmom L.A. Apokalypsa, v komerčnej cieľovke zaujal 139-tisíc divákov (12,3 %), v 12+ dovedna 197-tisíc divákov (10 %).

Najsledovanejším programom piatka boli Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 331-tisíc mladších divákov (32,2 %) a 698-tisíc v 12+ (36,3 %).