Predposledné vydanie Tanca snov sledovalo dovedna 586-tisíc divákov, doterajším maximom bolo 572-tisíc ľudí v poslednú marcovú nedeľu.
V univerzálnej cieľovke bola Joj trhovým lídrom (31,4 %), film Útok na Biely dom na Markíze uprednostnilo po 20:30 405-tisíc divákov (21,4 %).
Opačná bola situácia u mladšieho publika, kde film Markízy zaujal 328-tisíc divákov (29,8 %). Tanec snov mal v 12 – 54 263-tisíc divákov a share 24,3 percenta. Doterajšie ratingové maximum tanečnej súťaže u mladých bolo prakticky na rovnakej úrovni – 15. marca sledovalo šou 262-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.
Najsledovanejším programom nedele boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 696-tisíc ľudí (33,9 %), z toho 367-tisíc z komerčnej cieľovky (33 %).
V posledný deň v týždni divákov zaujali aj politické diskusie RTVS a Ta3, v oboch boli hosťami premiér Robert Fico a odvolávaný podpredseda parlamentu Ján Figeľ.
Reláciu O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 282-tisíc divákov (23,3 %), v komerčnej cieľovke išlo o 101-tisíc divákov (14,6 %). V 12+ bola Jednotka vďaka nadpriemernému výkonu formátu trhovým lídrom.
Prvú časť diskusie V politike na Ta3 so skorším začiatkom o 11:00 sledovalo podľa peoplemetrov 166-tisíc divákov (17 %), z toho 42-tisíc mladých (7,2 %).
V sobotu sa podarilo večerné víťazstvo z minulého týždňa zopakovať Joj s premiérou filmu Práskač. Ten si pozrelo 287-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,8 %) a 442-tisíc celkovo (23,6 %).
Markíza konkurovala s filmom Šmolkovia, ktorí v 12 – 54 zaujal 259-tisíc divákov (22,6 %). V 12+ mala televízia v tom čase 299-tisíc divákov (15,3 %).
Na pozíciu trhovej dvojky v 12+ sa doťahovala Jednotka s Nečakanými stretnutiami, ktoré po 20:20 sledovalo 280-tisíc ľudí (13,8 %). Pred Šmolkov sa napokon Jednotka dostala s Pravdivými príbehmi s Katkou Brychtovou, ktoré mali celkovo 307-tisíc divákov (14,9 %).
RTVS mala nad bežným priemerom v sobotu Dvojku vďaka podvečernému hokeju Slovensko – Bielorusko. Najviac divákov mala druhá tretina – 324-tisíc (24,3 %), z toho 197-tisíc mladších (26,7 %). Dvojka bola s prípravným duelom reprezentácie trhovým lídrom.
Pozícia najsledovanejšieho programu dňa zostala Televíznym novinám Markízy (295-tis. / 32 % v 12 – 54, 598-tis. / 34,8 % v 12+).
Piatok priniesol po 20:30 relatívne vyrovnaný súboj v komerčnej cieľovke. Lídrom v nej bola Markíza s Búrlivým vínom, a to aj napriek tomu, že seriál zaznamenal svoj historicky najnižší rating na úrovni 217-tisíc divákov, čo televízii prinieslo share 19,1 percenta.
Čo ja viem na Jednotke uhralo svoje doterajšie maximum v rámci aktuálnej série, keď interaktívnu súťaž sledovalo 200-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov, o symbolickú tisícku viac ako pri štarte relácie na Veľkonočný pondelok. Čo ja viem dosiahlo trhový podiel 17,6 percenta.
Joj mala s filmom Marmaduke 175-tisíc mladších divákov, čo znamenalo trhovým podiel 16 percent.
V 12+ s výraznejším odstupom dominovala Markíza, v univerzálnej cieľovke malo Búrlivé víno 562-tisíc divákov (27,2 %). Čo ja viem uprednostnilo 364-tisíc ľudí (17,7 %), film na Joj 227-tisíc (11,7 %).
Aj v piatok boli najsledovanejšou reláciou trhu Televízne noviny na Markíze (291-tis. / 32 % v 12 – 54, 626-tis. / 35,5 % v 12+).