Premiéru dokumentu o zosnulom slovenskom hokejistovi Pavlovi Demitrovi pozeralo v nedeľu večer na Markíze 419-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo televízii prinieslo trhový podiel 34 percent. S odstupom išlo o najsledovanejší program dňa u mladšieho publika 12 – 54.
V 12+ mala dlhšie promovaná snímka 38 – filmová pocta hokejovej legende 535-tisíc divákov a share 24,3 percenta.
V čase dokumentu bola Markíza trhovým lídrom, Tanec snov podľa audienčnej krivky prevzal žezlo po skončení filmu po 22:15. V komerčnej cieľovke malo finále tanečnej šou 263-tisíc divákov, rovnako ako pred týždňom, a trhový podiel 25,9 percenta.
Podľa peoplemetrov bola tanečná súťaž Joj trhovým lídrom v 12+ s 592-tisícovým publkom (32,5 %), čo je zároveň maximum z ôsmich odvysielaných epizód.
Tanec snov - sledovanosť | ||||
Dátum | Rtg/12 - 54 (tis.) | Shr/12 - 54 (%) | Rtg/12+ (tis.) | Shr/12+ (%) |
8. marec | 232 | 22 | 496 | 27,1 |
15. marec | 262 | 24,3 | 526 | 28,5 |
22. marec | 245 | 22,8 | 502 | 27,1 |
29. marec | 256 | 23,1 | 572 | 29,9 |
5. apríl | 233 | 19,3 | 488 | 24,3 |
12. apríl | 241 | 23,6 | 543 | 30,5 |
19. apríl | 263 | 24,3 | 586 | 31,4 |
26. apríl | 263 | 25,9 | 592 | 32,5 |
Priemer | 249 | 23,2 | 538 | 28,9 |
Markíza v druhej časti večera konkurovala filmom Ctihodný občan, ktorý sa končil až pred pol jednou v noci. Zaujal 134-tisíc mladších divákov (21 %) a 165-tisíc celkovo (14,9 %).
V sobotnom prime-time zviedli komerčné stanice pomerne vyrovnaný súboj. Lídrom bola Markíza s komédiou Zamenení, ktorú sledovalo 215-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,2 %) a 298-tisíc v 12+ (17,3 %).
Joj po 20:30 zaradila film To bude boj!, ten uprednostnilo 200-tisíc mladších divákov (20,4 %) a 274-tisíc v univerzálnej cieľovke (15,6 %).
V 12+ sa doťahovala Jednotka s Nečakanými stretnutiami, ktoré po 20:20 pozeralo 265-tisíc divákov (14,6 %). V komerčnej cieľovke mal formát tradične oveľa slabší výkon – 64-tisíc divákov a share 6,7 percenta.
Nad výkon komerčných staníc v 12+ sa verejnoprávna stanica dostala s následným seriálom Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou. Celkovo ho videlo 302-tisíc divákov pri podiele 16,3 percenta. U mladšieho publika išlo o 82-tisíc divákov (8,1 %).
Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie na Joj, nevynechalo ho 216-tisíc divákov (23,7 %).
Príjemné jarné počasie ovplyvnilo aj piatkové počty ľudí pri televízoroch. Diváci navyše hojne prepínali, pri brejkoch aj v súvislosti s rozdielnymi časmi koncov programov na jednotlivých staniciach.
V komerčnej cieľovke bola lídrom po 20:30 Markíza s Búrlivým vínom. Seriál bol síce najsledovanejším programom dňa, má však za sebou ďalšie prekonané historické minimum – prvý raz klesol pod 200-tisícovú hranicu, sledovalo ho 194-tisíc mladších divákov pri podiele 18,5 percenta. V 12+ pozeralo Búrlivé víno 529-tisíc ľudí (26,9 %).
V priemere trhovou dvojkou u mladých bol galavečer Miss Slovensko 2015 na Joj, ten trval do 22:45 a najviac divákov si uchmatol po konci vinárskeho seriálu na Markíze. Hľadanie kráľovnej krásy zaujalo 191-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19 %) a 304-tisíc v 12 +(16,7 %). V porovnaní s vlaňajškom išlo v prípade súťaže o podobný výkon - Miss Slovensko 2014, nasadená v sobotu, zaujala 188-tisíc divákov v 12 - 54 (16,8 %) a 324-tisíc v 12+ (16,9 %).
Miss Slovensko 2015 Zdroj: SITA
Krok držala aj Jednotka s kvízom Čo ja viem, ktorý bol najsilnejším formátom stanice v celom týždni. Súťažný program videlo 317-tisíc divákov, trhový podiel bol na úrovni 16,3 percenta. V 12 – 54 sledovalo šou 159-tisíc divákov (15,4 %), od začiatku reklám na komerčných staniciach zhruba medzi 20:55 a 21:20 však bola Jednotka trhovou dvojkou u mladých a po konci Búrlivého vína okolo 21:30 nakrátko dokonca trhovým lídrom.