V kastingovej výzve ukazuje Markíza zábery zo všetkých predchádzajúcich ročníkov, dokonca aj tých, ktoré vysielala Slovenská televízia - vidno tak aj skoršieho víťaza ešte rýdzo slovenskej verzie Petra Cmorika.
V upútavke sú aj ďalší speváci, ktorí v súťaži triumfovali - Vierka Berkyová, Martin Chodúr, Lukáš Adamec a Sabina Křováková, zahrnutí sú aj predošlí moderátori Pyco, Adela či Leoš Mareš.
Voice-over v upútavke patrí Romanovi Juraškovi, ktorý moderoval ostatný tretí ročník federálneho variantu so Zorou Kepkovou.
V ďalšej fáze promo spotov sa objavia práve úspešní účastníci predchádzajúcich ročníkov, ktorí vyzývajú divákov, aby sa do súťaže prihlásili. Ako prvá sa im vo vysielaní Markízy prihovára Dominika Mirgová, nasledovať majú L. Adamec či P. Cmorik.
Súťažiaci sa môžu prihlasovať prostredníctvom formulára, v ktorom sa televízia pýta aj na doterajšie skúsenosti s médiami respektíve účinkovanie v televíznych reláciách. Kastingy sa na Slovensku uskutočnia v Bratislave, Banskej Bystrici Žiline a Košiciach.
Markíza tentoraz sľubuje víťazovi 75-tisíc eur, v predošlom ročníku v roku 2013 to bola 100-tisícová výhra.
Aj štvrtú federálnu SuperStar bude slovenská televízia vysielať so sesterskou Novou, po dvoch ročníkoch v roku 2011 a 2013 uvedených v jarnej štruktúre sa formát FremantleMedia opäť vráti do jesennej sezóny.
Nova pri predstavovaní tohtoročného programu už potvrdila, že SuperStar bude vysielať počas nedieľ – v rovnaký deň tak súťaž nevyhnutne nasadí aj Markíza.
Sledovanosť tretej edície česko-slovenskej SuperStar bola v porovnaní s predchádzajúcimi dvomi ročníkmi nižšia. Grandfinále v júni 2013 videlo na Slovensku 637-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke 12 – 54 išlo o 386-tisíc ľudí pri trhovom podiele 34,2 percenta.
Najsledovanejšou časťou z predchádzajúcej série šou bol úplne prvý diel – záznam z kastingov – ktorý sledovalo 597-tisíc mladších divákov pri podiele 39 percent.
SuperStar je však stále u slovenských divákov o niečo väčší hit ako podobne koncipovaný Hlas Česko Slovenska z portfólia holandskej Talpy. Druhá séria Hlasu vlani na jar mala v komerčnej cieľovke priemerný rating 8,9 percent a share 26,4 percenta. Spevácku súťaž vysielali Markíza s Novou v stredu.
S náborom súťažiacich do ťažiskového jesenného projektu začala v minulom týždni aj Joj, ktorá zverejnila výzvu pre potenciálnych účastníkov nového ročníka Česko Slovensko má talent.