Joj mala s prvým semifinále Česko Slovensko má talent 329-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 27,8 percenta. V 12+ sledovalo talentovú šou 535-tisíc ľudí (26,2 %), v oboch cieľovkách bola najsledovanejším programom dňa. Pre talentovú šou išlo o druhý najlepší výkon v rámci aktuálnej série.

Markíza si po konci druhej série Tvoja tvár znie povedome pripravila ešte špeciálny diel s obsahom zo zákulisia. V nedeľu si ho pozrelo 195-tisíc mladších divákov (15,5 %) a 292-tisíc v 12+ (13,5 %).

Doktor Martin na Jednotke mal po 20:25 stabilné čísla – seriál sledovalo 360-tisíc divákov (15,1 %), do komerčnej cieľovky patrilo 164-tisíc z nich (12,1 %).

Joj si postrážila prvenstvo na trhu aj v noci s Rozhodnutím v rámci Talentu. Vyvrcholenie prenosu po 22:50 dosledovalo 169-tisíc mladších divákov (31,1 %) a 262-tisíc v 12+ (27,8 %).

V sobotu večer sa najviac darilo Markíze s filmom Špecialisti. Akčnú snímku videlo 296-tisíc mladších divákov (26,1 %) a 417-tisíc celkovo (21,4 %).

Joj konkurovala filmom Captain America: Zimný vojak, ktorý uprednostnilo 181-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,7 %) a 236-tisíc v 12+ (13,6 %).

Strom želaní na Jednotke naďalej zaostáva za očakávaním, ostatná epizóda zaujala 185-tisíc divákov (8,8 %), z toho 87-tisíc v komerčnej cieľovke (7,3 %).

Najsledovanejším programom dňa v 12 – 54 bolo Najlepšie počasie na Joj, predpoveď si pozrelo 302-tisíc mladších divákov (26,2 %). V 12+ ich bolo 534-tisíc (25,5 %).

V piatok večer dominoval futbal – kvalifikácia MS 2018, v ktorej Slovensko hostilo Litvu. Prvý polčas na Jednotke sledovalo po 20:40 239-tisíc mladších divákov (20,6 %) a 481-tisíc v 12+ (23,2 %). Druhý polčas bol na podobných číslach – mal 246-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,7 %) a 484-tisíc celkovo (27,7 %).

Markíza vysielala v piatok reprízu Hornej Dolnej, ktorú si zvolilo 223-tisíc mladších divákov (19,3 %) a 323-tisíc v 12+ (15,7 %).

Na Joj šiel film Hry o život: Drozdajka 1, sledovalo ho 131-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,7 %) a 168-tisíc v 12+ (9,2 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy s 278-tisíc divákmi v 12 – 54 (27,2 %). V 12+ mala hlavná spravodajská relácia 573-tisícové publikum (29,5 %).