Po skončení jesenných talentových šou nasadili najsilnejšie komerčné televízie do nedeľného prime-time súboja filmy. Markíza aj Joj ponúkli reprízy kinohitov - na obrazovky sa vrátili King Kong a Narnia: Lev, šatník a čarodejnica.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 išlo o vyrovnaný súboj. King Kong (33,7 %) na Markíze získal náskok vďaka dlhšej stopáži, po 23:00 mu už nekonkurovala Narnia (28,5 %) na Joj a jeho trhový podiel výrazne vzrástol. Líder taktizoval aj s reklamnými brejkmi, do 22:30 nasadil iba dva, Joj až štyri. Markíza následne iba za jednu hodinu medzi 22:30 a 23:30 v rýchlom slede za sebou pridala ďalšie tri brejky. Jednotka STV mladších divákov tradične nezaujala, vysielala dvojdielny film Marco Polo (9,6 a 10,2 %).
V 12+ sa King Kong (466-tisíc, 29,8 %) podľa tlačovej správy stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa, aj keď s mierne podpriemerným trhovým podielom. Joj dosiahla s Narniou (396-tisíc, 23,0 %) mierny nadpriemer. Podľa tlačovej správy bola najúspešnejšia v mladších cieľových skupinách a vo veľkých mestách. Najvyšší podiel získala medzi mladými ženami 15-24 s podielom 42,8 %, z krajov dominovala v Bratislavskom kraji 12-54 s hodnotou 41 %. Marco Polo dosiahol na Jednotke nadpriemerné podiely 14,4 (280-tisíc) a 14,6 % (203-tisíc).
V sobotu Markíza v cieľovke 12-54 zabodovala s premiérou snímky Zlatý kompas (37,4 %, na snímke), ktorý sa stal najsledovanejším filmom uplynulého týždňa. Podľa tlačovej správy zaujal najmä mladé ženy v cieľovke 12-34 s podielom 42,2 %.
Joj mu dôstojne konkurovala s reprízovým titulom 8 statočných (26,1 %). Ten zas podľa tlačovej správy oslovil viac mužov – v cieľovej skupine mužov 35-44 dosiahol podiel 33,3%, z krajov bol najúspešnejší v Žilinskom kraji 12-54 s hodnotou 32,3 %. Pošta pre Teba (14,2 %) na Jednotke potvrdzuje svoj výrazne nižší úspech medzi mladšími divákmi.
V 12+ však bola Pošta pre Teba (570-tisíc, 28,4 %) v čase svojho vysielania trhovou Jednotkou. Prilákala k obrazovkám viac divákov ako Zlatý kompas (546-tisíc, 28,4 %) na Markíze s mierne podpriemerným podielom, 8 statočných (420-tisíc, 22,3 % skončilo približne na úrovni sezónenho priemeru trhovej dvojky.
V piatkový večer Joj opäť zabodovala so šou Farmár hľadá ženu. Hranicu 40 % už v cieľovke 12-54 neprekročila, s podielom 36,7 % sa napriek tomu stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj Panelák (29,8 %), ktorý sa Farmárovi opäť postaral o pohodlný nábeh. Film Dostaňte agenta Smarta! na Markíze dosiahol podiel 28,5 %, reprízu Takí sme boli na Jednotke so zosnulým hercom Ivanom Krivosudským si pozrelo 7,4 % mladších divákov a nasledujúce Top Star Extra o Vlastimilovi Brodskom 7,5 %.
V 12+ snímka Dostaňte agenta Smarta! (435-tisíc, 23,6 %) na Markíze zaznamenala výrazne podpriemerný výsledok, Panelák (555-tisíc, 29,5 %) a Farmár hľadá ženu (623-tisíc, 35,4 %) boli úspešné aj v tejto cieľovke. Takí sme boli (260-tisíc, 13,8 %) na Jednotke dosiahlo mierny nadpriemer, Top Star Extra (221-tisíc, 12,1 %) približne priemer prvého kanála.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.