Výkonnosť Talentmanie zaznamenáva rastúci trend. Včerajší zostrih z castingu v Brne dosiahol podľa tlačovej správy v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší trhový podiel 45,1 %. K obrazovkám pritiahol približne 794-tisíc divákov, čo je o 38-tisíc viac než pri nedeľnom štarte oproti šou Česko Slovensko má talent.
Konkurenčná zbraň TV Joj, gastronomická šou Kapor na torte, naopak postupne stráca silu. Včerajšie vydanie s hostiteľkou Zuzanou Belohorcovou dosiahlo u mladších divákov najslabší podiel 23,0 %. Pozrelo si ho okolo 449-tisíc divákov. Verejnoprávna Jednotka STV zlákala na slovenskú klasiku Nevera po slovensky 10,5 % divákov z cieľovej skupiny 12-54. Celkovo si komédiu pozrelo 215-tisíc ľudí.
Talentmania už včera nemala problém ani s odlivom divákom, po reklamnom brejku sa vrátili v ešte väčšom počte a do konca už výraznejšie neodchádzali. Ako jediná tiež zaznamenala lepší výsledok v reklamne dôležitej cieľovej skupine oproti hodnote v 12+, v ktorej dosiahla podiel 41,1 %. Kapra na torte si v univerzálnej cieľovke pozrelo 23,2 % a Neveru po slovensky 11,1 % divákov.
Talentová šou zabezpečila Markíze výborný nábeh aj pre nasledujúce dve časti Ordinácie v ružovej záhrade. Podľa tlačovej správy dosiahli v 12-54 podiely 39,4 % a 45,3 %. Za tento rok má ísť o najvyšší priemerný podiel oboch častí, ktorý činí 42,0 %. Joj konkurovala s dvojslotom seriálovej novinky Klamári (Lie to Me), prvú časť si pozrelo 21,1 % a druhú 23,3 % mladších divákov. Celebritný dokument z produkcie českej Primy Top Star Extra o speváčke Helene Vondráčkovej dosiahol na Jednotke v 12-54 podiel 10,6 %.
V 12+ dosiahla Ordinácia podiely 38,3 % a 46,6 %, Klamári o viac než polovicu nižšie hodnoty 18,1 % a 20,6 %. Top Star Extra videlo na Jednotke 14,4 % divákov.