Výkonnosť Talentmanie zaznamenáva rastúci trend. Včerajší zostrih z castingu v Brne dosiahol podľa tlačovej správy v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší trhový podiel 45,1 %. K obrazovkám pritiahol približne 794-tisíc divákov, čo je o 38-tisíc viac než pri nedeľnom štarte oproti šou Česko Slovensko má talent.

Talentmania silnie, Kapor na torte slabne

Konkurenčná zbraň TV Joj, gastronomická šou Kapor na torte, naopak postupne stráca silu. Včerajšie vydanie s hostiteľkou Zuzanou Belohorcovou dosiahlo u mladších divákov najslabší podiel 23,0 %. Pozrelo si ho okolo 449-tisíc divákov. Verejnoprávna Jednotka STV zlákala na slovenskú klasiku Nevera po slovensky 10,5 % divákov z cieľovej skupiny 12-54. Celkovo si komédiu pozrelo 215-tisíc ľudí.

Talentmania už včera nemala problém ani s odlivom divákom, po reklamnom brejku sa vrátili v ešte väčšom počte a do konca už výraznejšie neodchádzali. Ako jediná tiež zaznamenala lepší výsledok v reklamne dôležitej cieľovej skupine oproti hodnote v 12+, v ktorej dosiahla podiel 41,1 %. Kapra na torte si v univerzálnej cieľovke pozrelo 23,2 % a Neveru po slovensky 11,1 % divákov.

Talentová šou zabezpečila Markíze výborný nábeh aj pre nasledujúce dve časti Ordinácie v ružovej záhrade. Podľa tlačovej správy dosiahli v 12-54 podiely 39,4 % a 45,3 %. Za tento rok má ísť o najvyšší priemerný podiel oboch častí, ktorý činí 42,0 %. Joj konkurovala s dvojslotom seriálovej novinky Klamári (Lie to Me), prvú časť si pozrelo 21,1 % a druhú 23,3 % mladších divákov. Celebritný dokument z produkcie českej Primy Top Star Extra o speváčke Helene Vondráčkovej dosiahol na Jednotke v 12-54 podiel 10,6 %.

V 12+ dosiahla Ordinácia podiely 38,3 % a 46,6 %, Klamári o viac než polovicu nižšie hodnoty 18,1 % a 20,6 %. Top Star Extra videlo na Jednotke 14,4 % divákov.