Súboj talentových šou sa opäť skončil víťazstvom televízie Joj. Česko Slovensko má talent dosiahlo podľa tlačovej správy v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 14,8 % a trhový podiel 40,1 %. Talentmania na Markíze zaznamenala rating 12,3 % a share 34,6 %.
Joj vysielala poslednú strihovú epizódu pod názvom "Veľký tresk", z ktorej vzišlo 56 postupujúcich do semifinálových kôl. Markíza silno propagovaný prvý priamy prenos zo semifinálovej fázy projektu. V súvislosti s Talentmaniou bulvár silno medializoval výmenu porotkyne Aleny Šeredovej za komickú dvojicu Richard Genzer a Michal Suchánek či údajné rokovania o vystúpení s hollywoodskou hviezdou Tomom Cruisom. Šou sa objavila aj v hlavnom večernom spravodajstve.
Rozdiel v univerzálnej cieľovej skupine 12+ bol nižší. Šou Česko Slovensko má talent dosiahla podiel 36,1 % a k obrazovkám pritiahla 716-tisíc divákov, čo je pokles o 137-tisíc. Share Talentmanie sa vyšplhal na 34,5 %, pozrelo si ju 660-tisíc divákov, o 15-tisíc viac ako pred týždňom. Jednotka STV vysielala dvojdielny film Budem tvoj suca s podielmi 8,7 a 11,4 %.
Talentmania štartovala na Markíze už o 20:03, Joj čakala s Česko Slovensko má talent do avizovaných 20:15. Trhovému lídrovi pomohla k priaznivejšiemu výsledku aj o približne 20 minút dlhšia stopáž programu.
V Česku dopadol súboj Česko Slovensko má talent (27,61 % v 15+, 1 114 000) na Prime a Talentmanie (27,66 % v 15+, 1 064 000) na Nove podľa informácií DigiZone.cz veľmi tesne. Z koláča si odhryzla aj ČT s filmom Kanadská noc (15,0 % v 15+) na ČT 1 či atraktívnym zápasom z MS v basketbale 2010 (12,0 % v 15+) s českou účasťou na ČT 4.
V prime-time včera v cieľovke 12-54 tesne zvíťazila Joj (34,6 %) nad Markízou (33,5 %). Celodenne v 12+ dosiahla Markíza podiel 30,1 %, Joj 22,7 % a Jednotka 13,2 %.
Nedeľné talentové šou
Talentmania, Markíza
- 3. október: 660-tisíc divákov, share 34,5 % (12+) / 34,6 % (12-54)
- 26. september: 645-tisíc divákov, share 31,6 % (12+) / 32,2 % (12-54)
- 19. september: 747-tisíc divákov, share 36,3 % (12+) / 36,9 % (12-54)
- 12. september: 816-tisíc divákov, share 40,5 % (12+) / 41,2 % (12-54)
- 5. september: 771-tisíc divákov, share 38,0 % (12+) / 40,6 % (12-54)
- 29. august: 756-tisíc divákov, share 37,5 % (12+) / 38,9 % (12-54)
Česko Slovensko má talent, Joj
- 3. október: 716-tisíc divákov, share 36,1 % (12+) / 40,1 % (12-54)
- 26. september: 853-tisíc divákov, share 41,7 % (12+) / 45,1 % (12-54)
- 19. september: 822-tisíc divákov, share 39,4 % (12+) / 43,3 % (12-54)
- 12. september: 771-tisíc divákov, share 38,1 % (12+) / 41,2 % (12-54)
- 5. september: 731-tisíc divákov, share 36,1 % (12+) / 39,5 % (12-54)
- 29. august: 598-tisíc divákov, share 29,2 % (12+) / 30,6 % (12-54)
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.