Joj nasadila prvú časť nového Talentu na nedeľu, v prime-time po 20:35 oslovila 358-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 30,1 percenta.

V 12+ mala šou 610-tisíc divákov a o niečo nižší trhový podiel 28,7 percenta. V oboch hlavných cieľovkách bola najsledovanejším programom dňa.

Markíza proti štartu Talent nasadila českú komédiu Špunti na vode, ktorú si zvolilo 285-tisíc mladších divákov (24,2 %) a 392-tisíc celkovo (18,6 %).

Jednotka na nedeľu zaradila dvojdielny film Piliere moci. Sledovanejší prvý diel do 22:00 pozeralo 121-tisíc divákov (5,6 %), z toho 33-tisíc mladších (2,8 %).

V sobotu večer zaujal najviac divákov filmov Markízy Jack Reacher 2: Nevracaj sa, ktorý videlo 174-tisíc mladších divákov (19,7 %) a 300-tisíc v 12+ (18,2 %).

Joj bola dvojkou trhu s filmom Janko a Marienka: Lovci čarodejníc, ktorý uprednostnilo 131-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,9 %) a 176-tisíc v 12+ (10 %).

Jednotka zaradila klasiku Obecná škola, ktorá oslovila 189-tisíc divákov (10,5 %). V komerčnej cieľovke mal film 105-tisíc divákov (10,9 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 184-tisíc mladších divákov (23,3 %). V 12+ mal spravodajský súhrn 447-tisíc divákov (27,3 %).

V piatok večer bol spomedzi ponuky televízií najúspešnejší film Babovřesky 3, ktorý na Markíze sledovalo 163-tisíc mladších divákov (22,5 %) a 244-tisíc v 12+ (14,8 %).

Joj viedla v univerzálnej cieľovke 12+ so šou Všetko, čo mám rád. Pozrelo si ju dovedna 342-tisíc ľudí (19,6 %), do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 130-tisíc z nich (14,5 %).

Jednotka vysielala reprízu Čo ja viem, ktorá zaujala 101-tisíc mladších divákov (11,3 %) a 232-tisíc celkovo (13,5 %).

Najviac divákov v komerčnej cieľovke malo v piatok Počasie Markízy – 180-tisíc (23,1 %). V 12+ viedli Noviny TV Joj so 434-tisícovým publikom (28,4 %).