Na druhý castingový zostrih Česko Slovensko má talent bolo zvedavých 421-tisíc mladších divákov, v univerzálnej cieľovke 12+ to bolo 617-tisíc divákov (30,9 %). O deň skôr sledovalo šou dovedna 740-tisíc ľudí, z toho 475-tisíc mladých – v utorok išlo o najsledovanejší tohtoročný program Jojky v komerčnej cieľovke.
Aj napriek miernemu prepadu bola talentová šou opäť najsledovanejším programom dňa u divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Búrlivé víno na Markíze malo po 20:30 v tejto konkurencii 212-tisíc mladších divákov pri polovičnom podiele 19 percent. Na Talent aj vinársku ságu naviazali televízie po tri reklamné brejky.
Vernejší seriálu Markízy boli starší diváci – v 12+ malo Búrlivé víno 533-tisícové publikum, share dosiahol 26,3 percenta.
Joj dokázala Markízu v univerzálnej cieľovke v čase vysielania Búrlivého vína zdolať vôbec prvý raz. V komerčnej cieľovke sa to televízii so seriálom Divoké kone podarilo viackrát, nikdy však u celého publika 12+.
RTVS stavila na Jednotke v prime-time na film Ronin, ktorý po 20:20 sledovalo 151-tisíc divákov (7,6 %). V 12 – 54 to bolo podľa peoplemetrov 59-tisíc divákov (5,4 %).
Zaujímavá bola situácia na televíznom trhu aj po 22. hodine, keď Joj využila dobrú nábehovú krivku a väčšinu divákov u seba udržala polhodinkou Neuveriteľné svetové talenty. Stanici zabezpečili share 34,9 percenta u mladšieho publika, sledovalo ich 311-tisíc divákov. V 12+ to bolo 438-tisic divákov (27,6 %).
Po skončení programu okolo 22:40 prepla zas väčšina divákov na Farmu na Markíze, ktorá bola lídrom trhu vo svojej druhej polovici.
Reality šou dosiahla v stredu v 12- 54 sledovanosť 188-tisíc divákov (23,6 %), v 12+ to bolo 376-tisíc ľudí (26,2 %).
Konkurenčný Farmár hľadá ženu na Joj posunutý na 22:40 evidoval 112-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,3 %) a 154-tisíc v 12+ (15,8 %).