Odkedy Markíza vysiela reprízy sitcomu Susedia (priemerný počet divákov 820 tis., rating: 17,9 % /share: 43,6 %) v prime-time, lepšie sa im ešte nedarilo. Dosiahnutý podiel v piatok večer bol spomedzi repríz najvyšší.
Piatkový prime-time:
Denné relácie:
Popri tom sa ušlo menej Slovenskej televízii a jej jesennej novinke Takí sme boli (372 tis., 8,1 % / 19,8 %), tretie vydanie potvrdilo pomalú, ale predsa len klesajúcu tendenciu. Od prvého vydania show stratila asi 30-tisíc divákov a prvýkrát spadla s podielom pod dvadsiatku.
Joj vysielala TV film Plamene nad Berlínom (257 tis., 5,6 % / 14,4 %). V tomto slote sa televízia zvykne dotknúť svojho očakávaného priemeru, tentoraz však film nezaujal.
Jednotka pokračovala po Takí sme boli filmom Senzačný únos (235 tis., 5,1 % / 15,6 %), tenký ľad čísel sa tu úplne prelomil a film prepadol. Markíza nadväzovala Vilomeninami (817 tis., 17,9 % / 47,7 %), v ktorých sa zbavila celebrít a vrátila sa k sociálnym témam. Urobila správne, vydanie malo takmer o 200-tisíc divákov viac, ako ktorýkoľvek iný diel vysielaný túto sezónu.
V podobných časoch štartovali filmy na Joj a Markíze. Väčšia z televízií sa vrátila k Pulp Fiction (200 tis., 4,4 % / 33,9 %), nadpriemer z toho nebol. Oveľa horšie hodnotenie si zaslúžila prvá časť (112 tis., 2,4 % / 13,8 %) dvojdielneho filmu Mesiáš nasadeného na Joj, ktorý sa na rozdiel od Tarantinovho filmu k priemeru televízie ani nepriblížil.
V piatok televízie sviatkovali, najviac sa tomu prispôsobila Joj a časť denného programingu bola nahradená filmami od 10:00 až do 17:00. Prvý film Boh odpúšťa... ja nie (55 tis., 1,2 % / 14,2 %) prepadol, nasledujúce Thombstone (103 tis., 2,2 % / 20,7 %) a Vyhlásený za mŕtveho (121 tis., 2,6 % / 17,4 %) priniesli nadpriemerné hodnoty. Markíza vybočila z denných stereotypov menej, film Cartouche (87 tis., 1,9 % / 22,7 %) po 10:30 však potvrdil, že urobila správne.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.