Prvý diel Tajných životov nasadený o 20:25 priniesol Jednotke v 12+ trhový podiel 17,4 percenta. So 425-tisíc divákmi v univerzálnej cieľovke bol seriál v úvode o niečo sledovanejší ako štart prvej série spred dvoch rokov, keď si prvý diel na Nový rok 2015 pozrelo 394-tisíc ľudí.

V komerčnej cieľovke videlo začiatok druhej série 150-tisíc divákov (11,9 %). RTVS v nedeľu nasadila dve časti za sebou – druhú sledovalo 415-tisíc divákov (18,8 %), z toho 158-tisíc mladších (13,8 %).

Víťazom večera bola aj uplynulú nedeľu Joj s reláciou V siedmom nebi, ktorú si pozrelo 647-tisíc divákov (30,3 %). V komerčnej cieľovke ich bolo 336-tisíc (27,6 %).

Markíza nasadila v závere týždňa film Po zániku Zeme, ktorý si zvolilo 180-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14 %) a 229-tisíc celkovo (10,2 %).

Najsledovanejším programom nedele boli Noviny TV Joj, videlo ich 391-tisíc mladších divákov (29,6 %) a 757-tisíc v 12+ (32,1 %).

V sobotu večer bola lídrom v 12+ Jednotka, ktorá si udržala vysoko nadpriemerné čísla s folklórnou šou Zem spieva. Druhú časť sledovalo 603-tisíc divákov (26,2 %), z toho 270-tisíc v komerčnej cieľovke (20,4 %).

U mladšieho publika mala Jednotka podobný počet divákov ako Joj, ktorá vysielala film Utajený zločin. Trval o niečo dlhšie ako pôvodný formát RTVS, podľa peoplemetrov mal napokon 309-tisíc mladších divákov (23,8 %). V 12+si snímku pozrelo 471-tisíc ľudí (21 %).

Markíza opäť zaostala, film Na cudzí účet uprednostnilo 181-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,3 %) a 238-tisíc v 12+ (11,3 %). Televízii sa darilo viac s Počasím, ktoré bolo u mladších divákov najsledovanejším programom dňa – predpoveď sledovalo 333-tisíc divákov (26,6 %).

V piatok si pozíciu lídra v čase vysielania držala relácia Milujem Slovensko na Jednotke, ktorú sledovalo 248-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (21,2 %) a 496-tisíc celkovo (23,1 %).

Nadpriemerne si viedla aj Joj, ktorá sa do čela dostala po konci šou RTVS, film Návrh sledovalo 269-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,4 %) a 416-tisíc v 12+ (21,7 %).

Markíza sa ani v piatok nepresadila s akčnými filmom – Elitných zabijakov si pozrelo 159-tisíc mladších divákov (15,1 %), v 12+ ich bolo 259-tisíc (13,5 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj s 323-tisíc mladšími divákmi (30,9 %), v 12+ ich bolo 686-tisíc (33,8 %).

Joj aj priaznivé ratingy v závere týždňa pomohli k tomu, že v uplynulom týždni vystriedala Markízu na mieste celodenného lídra, hoci s nepatrným rozdielom. Hlavný kanál Joj mal v 12 – 54 priemerný share 18,7 percenta, Markíza bola o desatinu percentuálneho bodu nižšie.

V prime-time medzi 19. – 23. hodinou bol náskok Joj, ktorá viedla každý večer s výnimkou utorka, vyšší – share hlavnej stanice dosiahol 23,5 percenta, Markíza bola na 19,1 percenta.