Téma dňa trvala v utorok na Ta3 takmer poldruha hodiny, medzi 19:50 – 21:16 si ju pozrelo v priemere 248-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo spravodajskej televízii prinieslo trhový podiel 11,1 percenta.
V komerčnej cieľovke 12 – 54 si diskusiu Vladimíra Mečiara a Bélu Bugára s moderátorom Petrom Bielikom pozrelo 83-tisíc divákov pri podiele 7,1 percenta.
V prime-time medzi 19. – 23. hodinou tak mala Ta3 share 3,6 percenta u mladšieho publika, čo bol oproti pondelku šesťnásobný nárast. Celodenne evidovala Ta3 podiel 2,3 percenta v komerčnej cieľovke.
Aktualizované: Podľa údajov Ta3 bola utorková Téma dňa treťou najsledovanejšou reláciou v histórii stanice – po reláciách s mapovaním výsledkov parlamentných volieb v rokoch 2012 a 2016.
Rekord evidovala Ta3 aj na svojom webe, kde uvádza najvyššiu návštevnosť za ostatný rok. Podľa online AIMmonitora dosiahla v utorok 52 464 unikátnych návštevníkov.
Téma dňa s dlhšou stopážou ako obvykle oslabila aj najsledovanejšie komerčné stanice. Líderstvo si však v prime-time postrážila Joj s Nikto nie je dokonalý, ktoré sledovalo 250-tisíc mladších divákov (22,8 %) a 451-tisíc v 12+ (21,7 %).
Markíza vysielala v utorok večer Baby Boom, ktorý si zvolilo 144-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,3 %) a 205-tisíc v 12+ (9,2 %).
Jednotka napriek pôvodnému plánu posunúť do utorkového večera reprízy Milujem Slovensko aj tentoraz vysielala opakovanú časť Nikto nie je dokonalý – priamo proti premiére na Joj. Verejnoprávna stanica mala 228-tisíc divákov (10,3 %), z toho 91-tisíc v cieľovke 12 – 54 (7,7 %).
Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie na Joj, ktoré sledovalo 301-tisíc divákov pri podiele 25,1 percenta. V 12+ videlo predpoveď 582-tisíc ľudí (25,6 %).