Novinka v prime-time Slovenskej televízie Svadba snov – Vyznania v stredu skončila v podpriemere. Podľa informácií Mediálne.sk dosiahla trhový podiel približne 7 %, čo bolo menej ako zápas Ligy majstrov Real Madrid – AC Miláno, začínajúci o 20:40 na Dvojke. Vedenie STV priznalo, že spokojné nie je.
Ako povedal pre Mediálne.sk programový riaditeľ Roman Lipták, za jeden z problémov považuje málo času na promovanie titulu. Programová zmena ohlasujúca zaradenie Svadby snov odišla z Mlynskej doliny iba osem dní pred termínom premiéry. Diváci síce boli informovaní o presune Dr. Housa a jeho nahradení Svadbou snov počas vysielania opakovane v crawle, ale do programových rozpisov vo väčšine časopisov a elektronických programových sprievodcov EPG sa nedostala. Nebola v najčítanejšom programovom dvojtýždenníku TV max, najčítanejšom týždenníku Eurotelevízia ani v EPG najväčšieho káblového operátora UPC.
Lipták pre Mediálne.sk vysvetlil, že dohoda o obnovení Svadby snov vznikala expresne; rokovania s držiteľom práv Endemolom prebehli na televíznom veľtrhu MIPCOM v Cannes. Ten sa konal od 5. do 9. októbra. Približne od soboty 10. októbra sa vo vysielaní začal objavovať teaser s úryvkom titulnej piesne Svadby snov "Láska je nádherná vec". O tri dni neskôr STV pre Mediálne.sk oficiálne potvrdila, že chystá spin-off Svadba snov – Vyznania a onedlho rozposlala programové zmeny.
Svadba snov dostala miesto v stredu večer. Tu narazila na konkurenciu Modrého z neba, ktoré na Markíze spravidla dosahuje výkony nad priemerom stanice. Na Jojke chodí Panelák, ten bol podľa informácií Mediálne.sk sledovaný viac ako štvrtinou divákov. Svadba poškodila aj ďalší večerný program Jednotky: jedna z najúspešnejších noviniek jarnej časti minulej sezóny Chodili sme spolu mala slabú nábehovú krivku a tiež podliezla výkony Jednotky.