Susedov na Markíze sledovalo v pondelok po 20:30 517-tisíc mladších divákov, trhový podiel dosiahol 39,6 percenta. V 12+ to bolo 744-tisíc divákov pri podiele 31,2 percenta.

Na porovnanie pred týždňom si návrat sitkomu po 10 rokoch zaplo viac ako milión divákov a 724-tisíc z komerčnej cieľovky.

Susedia boli aj v tomto prípade najsledovanejším programom dňa a výrazným lídrom trhu v čase vysielania. Spolu s prvou časťou sú dosiaľ v 12 – 54 s odstupom najsledovanejším programom roka.

Sitkom oslabuje stabilne fungujúce Inkognito na Joj, ktoré tentoraz sledovalo 235-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 18,8 percenta. V 12+ malo hádanie povolaní 490-tisícové publikum (21,4 %).

Nábeh od Susedov pomohol aj reprízovanej Hornej Dolnej na Markíze, ktorá sa s Inkognitom vyrovnala po prvom reklamnom brejku. Podľa peoplemetrov komediálny seriál sledovalo 258-tisíc mladších divákov (23,5 %) a 343-tisíc celkovo (16,9 %).

Jednotka v pondelok vysielala nemeckú rodinnú komédiu Kohút na víne, s ktorou oslovila 221-tisíc divákov (10,4 %). Do mladšej cieľovky 12 – 54 patrilo 97-tisíc z nich (8,5 %).

Markíza môže byť na začiatku roka spokojná aj s novým denným seriálom Oteckovia, ktorý v pondelok po 18:00 dosiahol u mladších divákov dosiaľ svoj najvyšší podiel – 31,3 percenta. Sledovalo ho 292-tisíc mladších divákov a 454-tisíc celkovo (24,9 %).

Na seriál nestačila kulinárska šou Joj Moja mama varí lepšie ako tvoja. Tá zaujala 108-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,8 %) a 242-tisíc v 12+ (13,4 %).