Markíza po 20:30 so Susedmi výrazne viedla, sitkom sledovalo 345-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 32,4 percenta. Seriál bol najsledovanejším programom dňa. V 12+ mali Susedia 513-tisíc divákov a podiel 25,3 percenta.
Premiérové Inkognito malo v rovnakom čase na Joj priazeň 173-tisíc mladších divákov a share 16,6 percenta. V 12+ sledovalo program 400-tisíc ľudí (20,1 %).
S Inkognitom sa čiastočne prekrývala aj Farma na Markíze. Reality šou udržala pre televíziu pozíciu lídra u mladšieho publika. Zostrih z prvého dňa pozeralo 243-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,5 %). V 12+ mala Farma 386-tisíc divákov (22,7 %).
Jednotka v pondelok zaradila film Anna Kareninová: Vronského príbeh, ktorý si zvolilo 92-tisíc divákov (5,2 %). Do cieľovky 12 – 54 spadalo 41-tisíc z nich (4,5 %).
Nadpriemerný výkon aj po letnej prestávke dosiahol podvečerný seriál Oteckovia, ktorý na Markíze sledovalo po 18. hodine 267-tisíc mladších divákov (38,8 %). V 12+ mal 414-tisícové publikum (31,8 %).
Joj v slote zaostala s kulinárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú uprednostnilo 60-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 9 percent. V 12+ malo súťažné varenie 143-tisíc divákov (11,2 %).
Nábeh z Oteckov podporil Markíze aj Televízne noviny, ktoré si v pondelok pozrelo 231-tisíc mladších divákov (27,6 %) a 445-tisíc celkovo (25,9 %).
Noviny TV Joj štartujúce o polhodinu neskôr boli silnejšie u univerzálneho publika, kde oslovili 477-tisíc divákov (26,2 %). V 12+ mali správy na Jojke 191-tisíc divákov (21,2 %).