Tretí kastingový zostrih Superstar v nedeľu večer pozeralo 290-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo Markíze prinieslo trhový podiel 23,5 percenta. V 12+ mala spevácka šou 407-tisíc divákov (18,4 %).
V siedmom nebi u mladšiehu publika oproti predošlému týždňu kleslo o asi 50-tisíc divákov, tentoraz ich malo podľa peoplemetrov 264-tisíc (23,3 %). V 12+ snívanie s Vilom Rozborilom na Joj viedlo – malo celkovo 574-tisícové publikum (28,1 %).
Jednotka mala so seriálom Inšpektor Max 328-tisíc divákov pri podiele 13,4 percenta. U mladých si získala 145-tisíc divákov (10,7 %).
Najsledovanejším programom boli v nedeľu Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 378-tisíc mladších divákov (29,5 %) a 780-tisíc celkovo (33,1 %). Televízia uvádza, že ide o rekordný rating relácie za posledný rok. Dosiahla ho napriek technickým problémom na začiatku, keď prvé dve reportáže išli bez zvuku a televízia narýchlo nasadila reklamný brejk. Počas neho chybu odstránila.
V sobotu večer viedla u mladých Joj s filmom More v plameňoch, pozrelo si ho 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %) a 287-tisíc v 12+ (13,6 %).
Markíza vysielala film Viking, ktorý zaujal 152-tisíc mladších divákov (13,2 %) a 216-tísíc v 12+ (10,7 %).
U univerzálneho publika viedla Jednotka so Zem spieva. Semifinálové kolo sledovalo 421-tisíc divákov (21,2 %), z toho 166-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky 12 – 54 (share 14,7 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze s 318-tisíc mladšími divákmi (28,4 %) a 616-tisíc celkovo (28,9 %).
V piatok večer si vedenie udržal seriál Joj Prázdniny. Sledovalo ho 264-tisíc mladších divákov (22,9 %) a 421-tisíc v 12+ (20 %).
Markíza s Milenkami zaujala 236-tisíc mladších divákov (20,4 %). V 12+ mal seriál 382-tisíc divákov (18 %).
Jednotka s reprízou Milujem Slovensko oslovila 132-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17 %) a 288-tisíc v 12+ (13,9 %).
Televízne noviny Markízy boli aj v piatok na čele ratingového rebríčka, videlo ich 336-tisíc mladších divákov (31,3 %) a 586-tisíc v 12+ (34,3 %).