Záujem divákov o spevácku súťaž Superstar na Markíze v posledných týždňoch narastá. Nedeľné vyraďovanie v rámci takzvaného Supervýberu bolo zatiaľ najsledovanejším vydaním v rámci aktuálnej série.
V komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 si ostatnú epizódu pozrelo 459-tisíc divákov pri trhovom podiele 36,1 percenta.
U mladých išlo o najsledovanejší program celého týždňa. Ratingovo si šou v porovnaní s predošlým týždňom polepšila o 0,7 percentného bodu a v prípade shareu o 3,4 percentného bodu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?