Nedeľné O 5 minút 12 je zatiaľ najsledovanejším programom roka v univerzálnej cieľovke 12+ - povolebnú diskusiu lídrov strán, ktoré sa prebojovali do parlamentu, sledovalo na Jednotke 791-tisíc divákov. Znamenalo to trhový podiel 43,8 percenta. Pre reláciu ide zároveň o historické maximum (v ére peoplemetrov, od roku 2004).
V komerčnej cieľovke mala politická diskusia 371-tisíc mladších divákov a share 37,2 percenta. V tejto cieľovke boli v nedeľu silnejšie len Televízne noviny na Markíze so 421-tisíc divákmi a podielom 30,9 percenta (celkovo 701-tisíc divákov).
Voľby prinieslo vysoký nadpriemer aj spravodajskej Ta3, ktorá bola najsledovanejšom v predpoludňajšom nedeľnom bloku od 8:00 do poludnia. V tom čase mala trhový podiel
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?