Nedeľné dievčenské semifinále Superstar sledovalo podľa peoplemetrov 277-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, spevácka šou bola prvý raz u mladých pod 300-tisícovou hranicou. Priamy prenos súťaže dosiahol trhový podiel 24,1 percenta.

Druhýkrát v rámci jesene sa v komerčnej cieľovke stalo lídrom V siedmom nebi na Joj, ktoré si uchmatlo 304-tisíc mladších divákov. Share bol na úrovni 26,1 percenta, čo je druhý najlepší výkon relácie v rámci sezóny.

V 12+ si snívanie s Vilom Rozborilom prvenstvo postrážilo, emotívnu reláciu sledovalo dovedna 602-tisíc divákov (30,1 %), Superstar mala v univerzálnej cieľovke 402-tisícové publikum (20,4 %).

Konfrontáciám Superstar a V siedmom nebi je podľa avizovaných plánov Joj koniec, televízia bude od novembra sny plniť vo štvrtkovom prime-time.

Do nedeľného súboja prehovorila aj Jednotka s pôvodným seriálom Doktor Martin, ktorý tentoraz videlo 230-tisíc ľudí (9,9 %). V 12 – 54 to bolo 106-tisíc divákov (7,8 %). Premiéra dokudrámy True Štúr mala po 21:15 v náročnej konkurencii 97-tisíc divákov (4,8 %), z toho 49-tisíc mladších (4,1 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke boli Televízne noviny Markízy s 377-tisíc divákmi (31,1 %).

Sobotný večer priniesol vyrovnané zápolenie komerčných staníc. Markíza s filmom Kontraband po 20:30 zaujala 225-tisíc mladších divákov (20,7 %). Joj konkurovala komediálnym seriálom Dvojičky, ktorý po 20:35 sledovalo 232-tisic divákov (19,7 %). Po 21:20 pokračoval programom Joj špeciálom relácie Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorý videlo 219-tisíc divákov (20,5 %).

V 12+ zaznamenal film Markízy sledovanosť 351-tisíc divákov (18,9 %), Dvojičky mali 323-tisíc divákov (15,6 %), varenie s rodičmi 309-tisíc (17,1 %).

Jednotka sa doťahovala v 12+ vďaka Nečakaným stretnutiam, ktoré po 20:20 zaujali 276-tisíc divákov (13,3 %). V komerčnej cieľovke reláciu sledovalo 65-tisíc divákov (5,6 %).

Na vrchole ratingového rebríčka bol v sobotu v 12 – 54 Šport na Joj, ktorý si pozrelo 280-tisíc mladších divákov pri podiele 24,6 percenta.

V piatkovom prime-time dominovala druhý týždeň po sebe aj u mladšieho publika zábavno-súťažná šou Jednotky Milujem Slovensko, ktorú videlo 259-tisíc divákov (22,6 %). V 12+ reláciu sledovalo 491-tisíc ľudí (24 %), vďaka čomu aktualizovala svoje maximum v rámci aktuálnej série.

Po 20:30 bola trhovou dvojkou Markíza s Farmou, ktorú uprednostnilo 216-tisíc mladších divákov (18,9 %). Piatkový špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj sledovalo 137-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12 %). V 12+ mala Farma 442-tisíc divákov (21,7 %), súťažné varenie 212-tisíc (10,5 %).

V ďalšej časti večera sa opakoval scenár z minulých týždňov, keď bola Markíza silná s Duelom Farmy. Ten si po 21:55 nenechalo ujsť 275-tisíc mladších divákov (33,7 %), čo z reality šou urobilo najsledovanejší program dňa. V 12+ si na vypadnutého farmára počkalo 527-tisíc divákov (37,2 %).