Šou Česko Slovenská Superstar jednoznačne dominovala nedeľnému televíznemu večeru. Včerajší zostrih kastingu v Brne mal podľa informácií Mediálne.sk trhový podiel 47,1 % v najširšej cieľovej skupine. Pre konkurenciu však toto číslo nebolo fatálne.
Superstar nezačína ako megatrhák, ale ako úspešný projekt. Druhá, pondelková epizóda síce klesla po iniciálnych 47 k 43 - percentnému podielu. Diváci sa však vo včerajšiu nedeľu vrátili a potvrdili, že posledný deň v týždni je pre veľké šou Markízy jednoducho lepším miestom.
Priemerný týždenný podiel Markízy bol naposledy tesne nad 30 %. Veľká investícia, ako je výpravná kastingová reality šou, má však väčšie ambície, ako priemer. Markíza zvykne hovoriť o spokojnosti pri číslach nad 50 %.
Tretí večer s veľkou šou dvoch televíznych sestier Novy a Markízy trval do 21:30. Obaja najväčší konkurenti, rýchlo rastúca dvojka Joj a rýchlo starnúca trhová trojka Jednotka prežili večer bez zjavných ambícií, ale aj bez väčšej ujmy.
Jednotka pokračuje v "bezplatných" večeroch z archívu. Silvester z roku 2006 jej priniesol k úplnej spokojnosti každého piateho diváka. Jojka, ktorá už zašla do mierneho podpriemeru, mala s akčným filmom Skala podľa informácií Mediálne.sk podiel pod 19 %.