SuperStar bola včera doposiaľ najúspešnejšia, Šéfku zrazila pod 20 percent v 12-54

Nedeľným večerom naďalej vládne Česko Slovenská SuperStar (19,8 % / 49,1 %) na Markíze. Včerajšie vydanie speváckej šou dosiahlo v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyššiu sledovanosť. Konkurenčný formát Šéfka (7,5 % / 19,8 %) na Joj si z hľadiska trhového podielu medzitýždenne pohoršil o štyri percentné body a klesol tak do podpriemeru stanice.

Najviac divákov získala Šéfka až po konci SuperStar a štarte taktiež úspešného filmu Beštia (10,7 % / 38,8 %) na Markíze, ani tento časový úsek jej nepomohol aspoň k prekonaniu hranice 20 percent. Do ešte o niečo hlbšieho podpriemeru skĺzlo na Joj druhé vydanie Kapra na torte (3,9 % / 18,2 %).

SuperStar bola včera doposiaľ najúspešnejšia, Šéfku zrazila pod 20 percent v 12-54

V Česku včera oba "federálne" projekty prepadli, podľa webu DigiZone.cz dosiahla SuperStar na Nove v cieľovke 15+ podiel 21,28 % a Šéfka na Prime 9,84 %. Víťazom večera sa suverénne stali komediálne poviedky 3 plus 1 s Miroslavom Donutilom, ktoré si pozrelo 39,63 % divákov.

Najväčší úspech dosiahla Joj včera s podvečernou reláciou Nové bývanie (8,0 % / 26,7 %), ktorá porazila konkurenčný formát Hviezdna dráha Markízy (7,4 % / 24,9 %). Sobotní licencovaní Bordelári (3,4 % / 13,5 %) od rovnakých tvorcov však v konkurencii reprízovej zábavnej šou Partička (8,7 % / 35,8 %) neuspeli.

Markíza tento víkend prvýkrát nasadila SuperStar (14,0 % / 38,1 %) aj do sobotného prime-time. Udržala sa v nadpriemere, dosiahla však doposiaľ najnižšie výsledky. Na Joj v rovnakom čase neuspel film Kód Apokalypsy (5,9 % / 16,6 %). Podiel SuperStar si s nepatrným poklesom udržal aj kinohit 300 (10,7 % / 37,1 %), ktorý sa okrem Kódu Apokalypsy čiastočne prekrýval aj s ešte neúspešnejšou snímkou Crank: Zastaň a zomrieš! (3,2 % / 14,6 %) na Joj. Verejnoprávna Jednotka STV zrejme komerčné stanice oslabila eventom OTO 2010, ktorého výsledky sledovanosti však nie sú známe

Šéfke (1,7 % / 16,7 %) a Kaprovi na torte (1,7 % / 14,1 %) sa na Joj nedarilo ani v sobotných denných reprízach. Markíza prekročila s dvomi reprízovými dielmi (4,4 % / 42,7 % a 4,7 % / 42,0 %) SuperStar hranicu 40-percentného podielu aj v časoch okolo poludnia.

V piatkovom prime-time dva diely tureckej telenovely Tisíc a jedna noc (15,5 % / 43,6 % a 17,6 % / 47,7 %) na Markíze opäť zrazili Panelák (7,0 % / 19,1 %) na Joj pod hranicu dvadsiatich percent v cieľovke 12-54.

Prehľad včerajšej sledovanosti (12-54)

  • Hviezdna dráha Markízy - 252-tisíc, 7,4 % / 24,9 %   
  • Televízne noviny - 559-tisíc, 16,3 % / 45,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %       
  • Beštia - 368-tisíc, 10,7 % / 38,8 %   

TV Joj

  • Nové bývanie - 275-tisíc, 8,0 % / 26,7 %   
  • Krimi Noviny - 293-tisíc, 8,6 % / 24,8 %
  • Noviny - 440-tisíc, 12,9 % / 34,0 %
  • Šéfka - 256-tisíc, 7,5 % / 19,8 %   
  • Kapor na torte - 135-tisíc, 3,9 % / 18,2 %   

Vývoj sledovanosti Česko Slovenskej SuperStar (12-54)

  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 13. marec 2011) - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 12. marec 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 38,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 % 
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.