Superstar sa počas sviatočnej nedele vrátila nad 300-tisícovú hranicu u mladšej cieľovky – prvé finále na veľkom pódiu sledovalo 346-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Markíza mala vďaka licencovanej šou trhový podiel 29,8 percenta. V 12+ ju sledovalo 555-tisíc divákov, share dosiahol 28,5 percenta.

Joj namiesto rodinného snívania zaradila film Abraham Lincoln: Lovec upírov, ktorý zaujal 193-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %). V 12+ evidovala snímka 237-tisíc divákov a podiel 12,6 percenta. Pred týždňom mala Joj v rovnakom slote v univerzálnej cieľovke 30-percentný share.

Seriál Doktor Martin na Jednotke sledovalo po 20:20 133-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,9 %), v 12+ ho videlo 294-tisíc ľudí (12,8 %), teda o takmer 70-tisíc viac ako pred týždňom.

Najsledovanejším programom nedele v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie na Joj, ktoré si pozrelo 356-tisíc divákov (26,2 %).

V sobotu v hlavnom vysielacom čase mala navrch Markíza s filmom Jack, zabijak obrov, ktorý sledovalo 271-tisíc mladších divákov (24 %) a 344-tisíc celkovo (18,2 %).

Joj po 20:35 konkurovala komediálnym seriálom Dvojičky. Uprednostnilo ho 193-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,6 %) a 277-tisíc v 12+ (13 %).

Následný špeciál šou Moja mama varí lepšie ako tvoja po 21:20 bol na tom lepšie, sledovalo ho 236-tisíc mladších divákov (21,5 %), v 12+ išlo o 326-tisíc divákov (18,2 %).

Jednotka aj tentoraz najviac divákov zaujala s reláciou Nečakané stretnutie, ktoré mali po 20:20 284-tisícové publikum (13,3 %). Mladých bolo tradičnej menej – 75-tisíc (6,1 %).

Najsledovanejším programom boli v sobotu Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 304-tisíc divákov pri podiele 28,1 percenta.

Piatkový večer priniesol znova víťazstvo Jednotky v slote po 20:20. Šou Milujem Slovensko splnila svoj „facebookový“ cieľ zdolať hranicu 500-tisíc divákov. Podľa peoplemetrov bola relácie presne na tejto úrovni, v 12+ jej to prinieslo share 25,4 percenta. Polmiliónové publikum je pre licencovanú zábavno-súťažnú šou sezónnym maximom, historickým rekordom je 582-tisíc divákov pri reprízovanej epizóde v januári tohto roka.

Milujem Slovensko dominovalo aj u mladšieho publika, kde malo 272-tisíc divákov a podiel 24,9 percenta. Markíza evidovala po 20:30 vďaka Farme 212-tisíc divákov a share 19,5 percenta, Joj s ďalším špeciálom Moja mama varí lepšie ako tvoja 130-tisíc divákov (12,1 %). V 12+ sledovalo Farmu 456-tisíc ľudí (23,3 %), varenie s rodičmi 203-tisíc (10,5 %).

V ďalšej časti večera sa zopakovala situácie z predošlých týždňoch, keď Markíza po 22. hodine výrazne dominovala s Duelom Farmy. Stal sa najsledovanejším programom dňa s 287-tisíc divákmi (36,6 %), v 12+ vyraďovanie v reality šou videlo 548-tisíc ľudí (40,2 %).