Nová denná talkšou Supermama so servisnými témami pre mamičky v pondelkovej premiére na TV Joj neuspela.
Na prvé vydanie relácie, ktorú moderuje Renáta Názlerová, známa aj ako prokurátorka zo Súdnej siene, bolo podľa informácií Mediálne.sk zvedavých len 48-tisíc divákov v strategickej cieľovej skupine 12-54 (rating 1,4 %), čo v danom čase predstavovalo trhový podiel 11 percent, teda menej než polovica priemerného shareu Jojky od začiatku septembrovej sezóny.
Ďalšia novinka, denný seriál Deň a noc, ktorého úvodnú polhodinovú epizódu odvysielala stanica Plus v pondelok o 20:00, zaostal takisto pod celodenným priemerom Plus, keď podľa informácií Mediálne.sk zaznamenal share 3,7 % (46- tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov).
Zdroj: TV Joj
Naopak, pokračovanie ďalšej seriálovej novinky Terra Nova, ktorej úvodnú dvojepizódu odvysielala hlavná televízia Joj v prime-time v nedeľu 6. januára, si už na Plus v pondelok večer zaplo až 154-tisíc divákov (sledovanosť 4,6 % / trhový podiel 11,5 %), čo znamenalo viac ako dvojnásobok priemerného denného výkonu stanice.
Jojke zabezpečil po 20:30 pozíciu lídra na trhu premiérový diel novej série Paneláku, ktorý dosiahol nadpriemerný share 28,8 % v komerčnej cieľovke. Zámena manželiek na Markíze získala podľa informácií Mediálne.sk iba 19,2 % z trhového koláča.
V ďalšej časti pondelkového večera sa karty otočili. Markíze zafungovala akvizičná reality šou o chudnutí Extrémne premeny: Druhá šanca na život, ktorej úvodné vydanie si pozrelo 314-tisíc mladších divákov (9,4 % / 29,7 %).
Ďalšia seriálová novinka Joj s názvom Zločin (The Killing) so štartom o 21:25 neprekonala priemer stanice, štartovacia dvojepizóda zaujala 215-, respektíve 158-tisíc mladších divákov (podiely 18,7 %, resp. 20,2 %). Počas druhej časti Zločinu vysielala Markíza ďalšiu premiéru - prvú časť amerického sitcomu 2 baby na mizine. Seriál bol v danom čase najsledovanejším programom na trhu, pozrelo si ho 185-tisíc mladších divákov (5,5 % / 25,1 %).
Joj bola podľa tlačovej správy jednotkou na trhu po 23. hodine, keď vysielala komédiu Ja, moje druhé ja a Irena (2,6 % / 24,6 %). Markíza vysielala po jedenástej Keno 10, Nočné televízne noviny a štvrtú sériu Dr. Housea. Ani jeden neuhral pätinový podiel, lekársky seriál sa dostal pod 16-percentný share.
Najsledovanejšou reláciou dňa boli Televízne noviny Markízy so 494-tisíc divákmi v cieľovke 12-54 (sledovanosť 17,7 % / podiel 43,5%). Noviny TV Joj tentokrát nezopakovali svoje tesné víťazstvo z nedele, v pondelok sa ich pozrelo 365-tisíc mladších divákov (10,9 % / 31,6 %).
Zdroj: Markíza
Na nadpriemernej úrovni sa drží sledovanosť pôvodného seriálu Búrlivé víno, ktoré Markíza vysiela od 1. januára po 18:00. Seriál sleduje okolo 340- až 370-tisíc divákov, pozitívne sa vyvíja najmä trhový podiel.
Kým pilotná časť zaznamenala u divákov od 12 do 54 trhový podiel 29 %, odvtedy kontinuálne rastie a včerajší piaty diel dosiahol share 37,5 % (370-tisíc mladších divákov, rating 11,0 %).
Na porovnanie - ďalší pôvodný seriál Druhý dych, ktorý po 20:20 vysielala Doma, dosiahol v 12-54 podľa informácií Mediálne.sk 8,5-percentný share. Išlo síce o nadpriemerný výsledok pre televíziu, no seriál mal v začiatkoch aj vyše 20-percentné podiely. Aj to bolo, samozrejme, stále menej ako Búrlivé víno na Markíze.
Na Jednotke pritiahli v pondelok vyše 200-tisíc divákov v 12+ iba podvečerné súťaže Duel a 5 proti 5 (podiely 14,8 % a 12,6 %), ako aj Góly - body - sekundy (11,4 %). Hlavný večerný film Fany so sedempercentným podielom skončil pod priemerom Jednotky.