Finále americkej futbalovej ligy medzi Denverom a Carolinou malo najväčšie publikum počas tradičnej prestávkovej šou, medzi 20:30 – 21:00, keď športový prenos na CBS sledovalo 115,5 milióna divákov.
Priemerný rating však na prekonanie najvyšších výkonov v tabuľke nestačil, prvé miesto si udržal vlaňajší prenos, ktorý na stanici NBC videlo 114,4 milióna divákov. Druhé miesto patrí Super Bowlu z roku 2014, ktorý videlo 112,2 milióna divákov.
Jeden rekord sa tohtoročnému Super Bowlu však predsa len ušiel – v celkovom zásahu publika pokoril doterajšie maximum, keď dosiahol reach 167 miliónov divákov. Ide o divákov, ktorí si z programu pozreli aspoň šesť minút, píše Variety. V rámci livestreamov sledovalo program 3,96 milióna Američanov.
Štvorhodinový prenos zo Super Bowlu priniesol CBS gigantický trhový podiel 73 percent. Športový prenos sa tradične postaral aj o výraznú ratingovú silu nasledujúceho programu. Svoje historické maximum tak dosiahla late-night šou The Late Show with Stephen Colbert, ktorú videlo 21,14 milióna divákov, uvádza TVbyTheNumbers.
Napriek tomu však zo silného nábehu nevyťažil formát CBS toľko ako programy zaradené po Super Bowle v minulých rokoch. NBC mala vlani so seriálom The Blacklist 26,5 milióna divákov, Fox s New Girl o rok skôr 25,8 milióna, pripomína The Hollywood Reporter.