Sultán (8,0 % / 19,3 % a 8,9 % / 21,4 % v 12-54) pokračuje v postupnom prepade sledovanosti. Nový turecký seriál dosiahol včera na Markíze podľa informácií Mediálne.sk hlboko podpriemerné a doposiaľ vôbec najslabšie výsledky.
Diváci v reklamne dôležitej cieľovej skupine uprednostnili denný seriál Panelák (14,5 % / 34,5 % v 12-54) na Joj, ktorý zaznamenal historicky rekordnú sledovanosť, a akvizičný seriál Kosti (10,8 % / 26,8 % v 12-54).
Joj stačil k trhovému líderstvu aj vlažný výsledok pôvodného romantického seriálu Nevinní (6,5 % / 19,9 % v 12-54), ktorý po 22:00 porazil film Medvídek (5,7 % / 19,0 % v 12-54) na Markíze.
Najsledovanejšou reláciou dňa boli Noviny TV Joj (15,2 % / 40,0 % v 12-54), ktoré dokázali tesne predstihnúť konkurenčné Televízne noviny (15,2 % / 41,0 % v 12-54) na Markíze. Noviny na Joj si pozrelo 521-tisíc mladších divákov a Televízne noviny na Markíze 519-tisíc.
Markízu (25,6 % v 12-54) a Joj (24,4 % v 12-54) od seba včera z hľadiska celodenného trhového podielu delilo iba 1,2 percentného bodu. V prime-time už bola výrazne úspešnejšia Joj s hodnotou 32,2 %, kým Markíza zaznamenala výsledok iba 25,8 %. Trhovou trojkou bola Jednotka (7,5 % / 7,6 % v 12-54) pred stanicami Plus (4,9 % / 4,3 % v 12-54) a Doma (3,0 % / 2,0 % v 12-54).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.