Richard Sulík tento týždeň opäť súťaží v obľúbenej kuchárskej šou Bez servítky. Po januárovom úspechu, keď jeho účinkovanie pritiahlo k obrazovkám Jojky státisíce divákov, prijal ešte náročnejšiu výzvu. Tentokrát sa postaví proti profesionálnym šéfkuchárom a preverí svoje kulinárske schopnosti na úplne inej úrovni.

Z úspešného experimentu divácka istota
Televízia JOJ evidentne vie, čo robí. Sulík sa v úlohe súťažiaceho osvedčil, a preto ho diváci opäť uvidia v kuchyni. „Komunikovali sme spolu hneď po výrobe. Richard prejavil záujem ísť ešte raz – ale tentokrát so skupinou šéfkuchárov, aby si vyskúšal aj tento profi level,“ vysvetlil producent relácie Tomáš Eibner.
Bývalý politik sa však tentokrát ocitne medzi skutočnými profesionálmi, ktorých skúsenosti siahajú až za hranice Slovenska. „Svoje schopnosti si preverí v súťaži s renomovanými šéfkuchármi, ktorí patria medzi popredné autority v oblasti gastronómie,“ priblížila PR manažérka TV JOJ Katarína Procházková. Sulík tak nemá neľahkú úlohu. Sily si zmeria s elitnými kuchármi Michalom Košíkom, Danielom Melicharíkom, Romanom Kukumbergom a finalistkou MasterChef Adrianou Ihringovou.
Či sa mu podarí obstáť medzi špičkovými profesionálmi, uvidia diváci od pondelka 24. marca.

Prepíše Bez servítky so Sulíkom opäť rekordy?
Týždeň odštartoval šéfkuchár Roman Kukumberg. Prvá epizóda s kuchárskymi elitami a expolitikom však neprilákala toľko divákov ako pri Sulíkovom debude. Pondelková epizóda prilákala k obrazovke Jojky 227-tisíc divákov, podobné čísla si relácia držala aj uplynulý týždeň.
Bez servítky prevalcoval Sľub, ktorý sa stal v oboch relevantných cieľových skupinách absolútne najsledovanejším programom na celom trhu. Sľub zároveň porazil aj všetky prime-time programy vrátane večerných seriálov Vina a Ranč.

Sľub si v obchodnej cieľovej skupine 14-56 na konto si pripísal vynikajúci rating 9,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,1 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj dramaticky zaostala, keď získala v rovnakej cieľovej skupine sledovanosť iba 3 % a trhový podiel 12,2 %.
Čoraz obľúbenejší seriál z obdobia 80. rokov si včera pozrelo 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je historicky štvrtý najlepší výsledok. Bez servítky si zvolilo už spomenutých 227-tisíc divákov. Počet divákov Bez servítky bude tento týždeň určite rásť, či si zopakuje rekordný výkon z januárových epizód so Sulíkom, budeme sledovať.
V januárových epizódach svoje kuchárske zručnosti predstavili okrem Sulíka aj ďalšie známe tváre ako moderátorka a chalupárka Katarína Jesenská či exmoderátorka Markízy a cukrárka Adriana Kneissl Poláková. No pozornosť pútal najmä Sulík, ktorý svoje kuchárske umenie predstavil v piatok, ako posledný zo súťažiach. Spolu s Adrianou Kneissl Polákovou získali najviac bodov a obaja výhru venovali na dobročinné účely.

Táto zostava súťažiacich lákala divákov počas celého týždňa, no v piatkové vydanie, v ktorom varil práve Sulík, vystrelilo na rekordné čísla. Kým od pondelka do štvrtka si Bez servítky držalo od 300- do 350-tisíc divákov, v piatok ich bolo až 423-tisíc. Prebralo divákov aj dennému seriálu Sľub, ktorý sa musel uspokojiť „len“ so 405-tisíc divákmi, čo bol pre seriálovú novinky Markízy dovtedy najnižší výkon.
V obchodnej cieľovej skupine 14-56 (mladšie publikum vo veku 14 až 56 rokov) už bola situácia opačná a Sľub si obhájil prvenstvo, keď skončil ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Dosiahol sledovanosť 7,0 % s podielom na trhu 26,4 %. Bez servítky si v tejto cieľovej skupine pripísalo sledovanosť 6,4 % s podielom na trhu 24,8 %.

Tvrdá rana pre Jojku: Takto hlboko Ranč ešte neklesol

Kam sa hrabe Maštalír alebo Koleník: Najnovšia markizácka megahviezda ich takto tromfla!

Sľub odhaľuje tajomstvá zákulisia: Pozrite si exkluzívnu galériu z nakrúcania a ateliérov
