Súdnej sieni sa darilo viac ako Klanu, Chlapi neplačú aj tak stúpli

Súdna sieň Zdroj: TV Joj

S novým nastavením podvečernej schémy dosiahla televízia Joj v stredu vyšší trhový podiel ako v prvých dvoch dňoch týždňa.

Súdna sieň fungovala v slote po 18. hodine, kde nahradila seriál Klan – V dobrom aj v zlom presunutý na Plus, o čosi lepšie, no lídrom trhu bol aj tak s veľkým náskokom seriál Chlapi neplačú na Markíze.

Seriál Markízy mal v novej sérii dosiaľ najvyšší rating 9,7 percenta v komerčnej cieľovke 12 – 54, pozeralo ho teda 320-tisíc mladších divákov. Stredajšia časť mala aj najvyšší trhový podiel z doteraz odvysielaných dielov druhej série – 33,3 percenta.

Druhá časť Súdnej siene, ktorá štartovala na Joj zhruba o 15 minút neskôr ako Chlapi neplačú a končila sa zarovno so seriálom, mala podľa informácií Mediálne.sk sledovanosť 4,9 percenta v 12 – 54 (160-tisíc mladších divákov) pri trhovom podiele 16,3 percenta.

Hoci ide naďalej o podpriemer v prípade Jojky, share aj počet divákov bol vyšší ako pri pondelkovej aj utorkovej časti Klanu (3,9 % / 12,5 % respektíve 2,9 % / 10,4 %). Ešte viac sa darilo prvej stredajšej časti Súdnej siene na Joj štartujúcej o 17:15, ktorá zaznamenala nadpriemerný podiel 23,4 percenta. Epizóda mala zároveň o vyše 30-tisíc divákov viac ako druhá časť z nasadenej dvojporcie.

Samotný Klan sa na novej stanici v čase po 18:10 uviedol sledovanosťou okolo 40-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 a trhovým podielom 4,0 percenta.

Hlavnému vysielaciemu času dominovalo v stredu opätovne Búrlivé víno na Markíze, ktoré zaznamenalo v univerzálnej cieľovke 12+ druhý najvyšší počet divákov od štartu vlani v januári. Rodinný seriál sledovalo 886-tisíc ľudí, rovnako ako Televízne noviny Markízy.

V 12 – 54 malo Búrlivé víno rating 13,4 percenta (443-tisíc divákov), šiesty najlepší v histórii, a podiel 34,4 percenta – najvyšší z častí vysielaných v tomto roku. Panelák na Joj sa v komerčnej cieľovke približoval k 300-tisícovej hranici pri podiele 22,9 percenta.