Nový magazín Markízy s moderátorkou Martinou Šimkovičovou sledovalo v prvý februárový deň o 18:20 195-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, trhový podiel dosiahol 17,3 percenta. Nové bývanie štartujúce už o 17:55 uprednostnilo 239-tisíc mladších divákov pri podiele 21,8 percenta.
V 12+ mala takisto navrch Joj, ktorú sledovalo 374-tisíc divákov (19,5 %), Markízu si zvolilo celkovo 285-tisíc ľudí (14,4 %).
V hlavnom vysielacom čase po 20:30 si dokázala Joj udržať pozíciu lídra v komerčnej cieľovke vďaka filmu Manželský sľub, ktorý podľa peoplemetrov sledovalo 314-tisíc mladších divákov (25,1 %). Snímku Kovboji a votrelci na Markíze videlo v rovnakom čase 233-tisíc divákov v 12 – 54 (18,9 %).
V univerzálnej cieľovke 12+ zdolal aj tentoraz ponuku komerčných staníc verejnoprávny RTVS. Seriál Tajné životy so začiatkom o 20:20 sledovalo 461-tisíc divákov (19,7 %). Film na Joj mal v širšej cieľovke 434-tisíc divákov (20,8 %), snímka Markízy 358-tisíc (17,5 %).
Najsledovanejším programom boli v nedeľu rovnako ako v predošlých dňoch Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 457-tisíc divákov v 12 – 54 (40,6 %) a 818-tisíc celkovo (39,4 %).
Ďalšia filmová konfrontácia komerčných televízií priniesla v sobotu v obchodne dôležitej cieľovke 12 – 54 vyrovnaný výsledok. Film Bláznivá, hlúpa láska zaujal na Markíze 258-tisíc mladších divákov (22,9 %), Princ z Perzie: Piesky času na Joj 253-tisíc (22,3 %).
Jednotke sa opäť darilo pri zohľadnení celého publika staršieho ako 12 rokov, najsledovanejším programom verejnoprávnej televízie boli Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou vysielané po 21:15. Sledovalo ich 362-tisíc divákov. Nečakané stretnutia predtým videlo 358-tisíc ľudí. Joj mala počas večerného filmu v 12+ v priemere 359-tisíc divákov, Markíza 321-tisíc.
S výraznejším odstupom dominovala Jednotka v 12+ v piatok, keď opäť bodovala repríza formátu Milujem Slovensko. Tú si pozrelo 523-tisíc divákov, pričom share dosiahol 24,2 percenta.
Harry Potter a Fénixov rád trvajúci na Markíze takmer do pol dvanástej mal v univerzálnej cieľovke 332-tisíc divákov, sledovanejšia, prvá časť seriálu Profesionál na Joj z nasadenej dvojporcie o 20:30 293-tisíc divákov.
V 12 – 54 bola lídrom Markíza, príbeh o čarodejníckom učňovi sledovalo 296-tisíc mladších divákov (27,4 %), dvojkou v komerčnej cieľovke bola Jednotka s 237-tisícovým publikom (19,3 %), Joj patrila s akvizičným seriálom tretia priečka – prvú časť Profesionála sledovalo 146-tisíc divákov (11,8 %), druhú 117-tisíc divákov (11,2 %).