Pečie celé Slovensko má pred sebou posledné týždne vo vysielaní. Štvrtá séria vyvrcholí veľkým finále tesne pred Vianocami, v nedeľu 22. decembra. Pôjde o úplne posledný program z jesennej ponuky televízii, ktorý ukončí svoje vysielanie. Dobrou správou je, že STVR pripravuje už piatu sériu a hľadá potenciálnych súťažiacich.
Vzhľadom na fakt, že štvrtá séria sladkej šou graduje, dalo by sa očakávať, že sledovanosť bude čoraz vyššia. Zaujímavosťou je, že oproti ostatným častiam, deviata epizóda vysielaná minulú nedeľu zaznamenala mierny pokles. Nič to však nemení na fakte, že výsledky Pečie celé Slovensko sú vysoko nadpriemerné a stále je najsledovanejšou šou na Slovensku.
V cieľovej skupine 13-55 deviata časť zaznamenala 7,7 % sledovanosť s 24,3 % trhovým podielom. Celkovo si túto časť pozrelo 508-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. Druhým najsledovanejším nespravodajským programom uplynulej nedele bol podvečerný magazín Jojky Nové bývanie, ktorý v cieľovke 13-55 uhral 6,5 % sledovanosť s 24 % podielom na trhu. Celkovo si Nové bývanie pozrelo 421-tisíc divákov. Nové bývanie je túto jeseň najúspešnejšou reláciou Jojky.
Ako sa darilo predchádzajúcim častiam sladkej šou?
Pečie celé Slovensko s ôsmou epizódou zaznamenalo v cieľovej skupine 13-55 nadpriemernú 8,2 % sledovanosť s 24,9 % trhovým podielom. Celkovo, v univerzálnej cieľovej skupine 12+, pri obrazovkách sedelo 524-tisíc divákov.
Siedma epizóda v komerčnej cieľovke 13-55 uhrala až 8,7 % sledovanosť s 27,3 % trhovým podielom, čiže šou v mladšom publika o čosi porástla v porovnaní s predchádzajúcou časťou. Šiesta epizóda zaznamenala 8,6 % sledovanosť a trhový podiel 26,1 %. Piata zaznamenala najväčší výkyv spôsobený štartom Lovca na Jojke, vtedy Pečie celé Slovensko zaznamenalo sledovanosť 7,4 % a trhový podiel 23,6 %. Celkový počet divákov v 12+ klesol pod pol miliónovú hranicu, túto epizódu sledovalo 471-tisíc divákov.
Týždeň predtým uhrala štvrtá časť Pečie celé Slovensko rekordnú sledovanosť 9 % s trhovým podielom 27,5 %. Sladká šou sa tak stala prvým programom, ktorý si počas tejto jesene siahol na 9 % rating. Celkovo pri obrazovkách sedelo 543-tisíc divákov v 12+. Tretia epizóda prevalcovala konkurenciu so sledovanosťou 8,5 % a trhovým podielom 26,5 % v cieľovej skupine 13-55. Celkovo pri obrazovkách sedelo 542-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+.
Druhá epizóda uhrala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 8,1 % s trhovým podielom 24,4 %. Pri obrazovkách sedelo 482-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. STVR bola síce jednoznačnou jednotkou na trhu, ale voči prvej epizóde sa sledovanosť relácie zošmykla smerom nadol.
Prvá epizóda prevalcovala konkurenciu, celkovo si ju pozrelo 522-tisíc divákov v 12+. Išlo o historický druhý najlepší štart sladkej šou. Najviac divákov si, prirodzene, Pečie celé Slovensko pozrelo počas prvej série, keď malo pri štarte 545-tisíc divákov v 12+. V cieľovej skupine 13-55 táto epizóda uhrala rekordnú 8,9 % sledovanosť s trhovým podielom 27,1 % .

Markíza odhalila ďalšie detaily o náhrade Mamy na prenájom: Seriál plný hereckých hviezd!

Tento seriál možno porazí Dunaj! Jojka odhalila svoju novinku. Poznáme dátum štartu

Trend je potvrdený: O kedysi veľký hit Markízy dnes diváci nemajú záujem

Herecké legendy v jednom seriáli! Jojka prekvapuje divákov, exkluzívna predpremiéra

Pozor! Ďalšia svetová streamovacia služba obmedzí zdieľanie účtov

December na Netflixe: Tipy na seriálové a filmové hity, ktoré si nemôžete nechať ujsť

Prvá časť Mikiho bola slabý odvar: Pozrite si šokujúce zábery z dvojky plné smrti

Nechce sa vám čakať na premiéru na Jojke? Seriál známej herečky si môžete pozrieť v predstihu
